COURSE INFORMATION
Course Title: EKONOMI NDERKOMBETARE II
Code Course Type Regular Semester Theory Practice Lab Credits ECTS
ECOAL 322 C 6 3 0 0 3 6
Academic staff member responsible for the design of the course syllabus (name, surname, academic title/scientific degree, email address and signature) NA
Main Course Lecturer (name, surname, academic title/scientific degree, email address and signature) and Office Hours: M.Sc. Kriselda Sulçaj ksulcaj@epoka.edu.al , E premte, 09:00-12:00
Second Course Lecturer(s) (name, surname, academic title/scientific degree, email address and signature) and Office Hours: NA
Teaching Assistant(s) and Office Hours: NA
Language: English
Compulsory/Elective: Elective
Study program: (the study for which this course is offered) Bachelor in Banking and Finance (Albanian)
Classroom and Meeting Time: E-B32 - 09:00-12:00
Code of Ethics: Code of Ethics of EPOKA University
Regulation of EPOKA University "On Student Discipline"
Attendance Requirement: 75%
Course Description: Kjo lëndë prezanton teorinë e Ekonomisë Ndërkombëtare dhe aplikon atë për të fituar një kuptim të saktë të ngjarjeve të fundit dhe çështjeve të politikave aktuale. Teoria e prezantuar në këtë lëndë mbulon një rang të gjërë të temave si përcaktimi i kurseve të këmbimit, politka monetare dhe fiskale në një ekonomi të hapur (që është një ekonomi që tregëton mallra dhe pasuri me pjesën tjetër të botës), krizat e ekuilibrit të pagesave, zgjedhje e sistemeve të kurseve të këmbimit dhe borxhi ndërkombëtar. Mësimet e ofruara nga këto pikëpamje teorike do na mundësojnë të diskutojmë tema si defiçiti i llogarive atkuale të SHBA-së dhe pabarazitë globale financiare, regjimi i kursit të këmbimit Kinez, ndryshimet e propozuara në arkitekturën financiare ndërkombëtare, monedha e vetme në Europe, krizat financiare në Azi dhe Argjentinë, pabarazitë financiare globale dhe roli i faktorëve ndërkombëtarë në punësimin kombëtar, pagat dhe performanca ekonomike.
Course Objectives: Ky kurs do të analizojë shkaqet dhe pasojat e tregtisë dhe investimeve ndërkombëtare. Ne do të hetojmë pse kombet tregtojnë, çfarë tregtojnë dhe kush përfiton (ose jo) nga kjo tregti. Më pas do të analizojmë motivet e vendeve ose organizatave për të kufizuar ose rregulluar tregtinë ndërkombëtare dhe do të studiojmë efektet e politikave të tilla në mirëqenien ekonomike. Temat e mbuluara do të përfshijnë efektet e tregtisë në rritjen ekonomike dhe pabarazinë e pagave, shumëkombëshe dhe investimet e huaja direkte, marrëveshjet e tregtisë ndërkombëtare dhe mosmarrëveshjet aktuale të politikave tregtare. Ne gjithashtu do të kalojmë pak kohë duke diskutuar aspekte të debatit aktual mbi "globalizimin" si përdorimi i standardeve ndërkombëtare të punës, ndërveprimet midis shqetësimeve tregtare dhe mjedisore dhe roli i organizatave joqeveritare (OJQ). Megjithëse kursi do të theksojë të kuptuarit e ngjarjeve të kaluara dhe aktuale në ekonominë botërore, ne do të mbështetemi shumë në modelimin ekonomik formal për të na ndihmuar të kuptojmë këto ngjarje.
BASIC CONCEPTS OF THE COURSE
1 Politikat Tregetare
2 Ekonomi e Shkalles
3 Bilanci i Pagesave
4 Modeli Hecksher-Ohlin
5 Quotat
6 Subvencione
7 Paradoksi Leontief
8 Teorema Stolper Samuelsson
COURSE OUTLINE
Week Topics
1 Prezantimi i Silabusit, Perrcaktimi i Menyres se Vleresimit, Shpjegimi i Projektit
2 Kontabiliteti i të Ardhurave Kombëtare dhe Bilanci i Pagesave (Kapitulli12) Ky kapitull ka per qellim diskutimin e konceptit te balances se llogarise korrente, si ta perdorim ate per te zgjeruar llogarine e te ardhurave kombetare ne nje ekonomi te hapur, ta aplikojme ate ne nderveprimin me kursimet, investimet dhe eksportet neto, si dhe te bej nje lidhje me kapitalin e huaj neto te nje shteti (fq 288-309)- Rast Studimi 1 (The U.S. Current Account Deficit): A eshte ekonomia e qendrueshme? Gjeni ne rastin studimor llogarrine korrente dhe ndryshimet ne paga.
3 Politikat e tregetise ne Shtetet ne Zhvillim (Kapitulli 11). Proteksionizmi ka qene historikisht praktik e shteteve ne zhvillim duke u bazuar kryesisht tek industrializimi i udhehequr nga argumenti i zevendesimit te importeve me industrite foshnjore; permbledh idete baze te dualizimit ekonomik dhe marredhenien me tregetine nderkombetare; si dhe diskuton hitorite e zhvillimit te shteteve te dnryshme si Kina, India, etj (fq 251-263)
4 Kundershtimet ne Politikat e Tregetise (Kapitulli 12). Permbledhje e argumentave me te sofistikuar per politikat tregetare nderhyrese, sidomos ato qe lidhen me ekstrenalitetet dhe ekonomite e shkalles; vleresim i pergjithshem i levizjeve anti-globaliste qe lidhen me efektet e tegetise tek punonjesit, standartet e punesimit dhe tek ceshtjet mjedisore (fq 267-284)- Rast Studimi 2 (New Theories of International Trade): Cilet jane avantazhet e Mbrojtjes?
5 Ekonomi e Shkalles (Kapitulli 7). Paraqitje e marredhies pozitive midis tregetise dnerkombetare dhe ekonomise se shkalles rritese; kuptimi i diferencave midis ekonomise se shkalles se brendeshme dhe ekonomise se shkalles se jashtme; diskutim i burimeve te ekonomise se jashtme; diskutim i rolit te ekonomise se jashtme dhe perhajpejs se njohurive ne formesimin e avantazheve krahasuesese (fq 140-152) - Mireqenia, Pabarazia dhe Disbalanca ne tregeti
6 Instrumentat e Politikave Tregetare I. Vlersim i konstove dhe perfitimeve nga tarifat, efektin e tyre ne mireqenie dhe, fituesit dhe humbesit nga politikat tarifore; Diskutim i subvencioneve te eksporteve ne sektor te ndryshem dhe; Njohje e efektit te kufizimeve vullnetare te eksporteve tek te dy vendet, eksprtues dhe importues, si dhe krahasim i tyre me politikat tarifore dhe kuotat (fq 182-210)
7 Instrumentat e Politikave Tregetare II. Artikulon argumentat pro tregetise se lire qe shkojne pertej perfitimit tradicional nga tregetia; vlersim i mireqenies kombetare si argument kunder tregetise se lire; lidh teorine dhe evidencat pertej perspektives se ekonomise politike persa i perket politikave tregetare. (fq 212-227)
8 Midterm
9 Modeli i Tregetise Heckscher-Ohlin I (Kapitulli 4). Paraqet modelin e ekonomise me dy faktor; analizon sesi kjo ekonomi eshte e ndikuar nga tregetia nderkombetare dhe se si ky sistem ekonomik ndikon tek pabarazia e te ardhurave shperndarja e te ardhurave dhe zgjedhet e individeve(fq 54-76)
10 Modeli i Tregetise Heckscher-Ohlin II (Kapitulli 4). Paraqet modelin e ekonomise me dy faktor; analizon sesi kjo ekonomi eshte e ndikuar nga tregetia nderkombetare dhe se si ky sistem ekonomik ndikon tek pabarazia e te ardhurave shperndarja e te ardhurave dhe zgjedhet e individeve(fq 54-76)- Rast Studimi III (Reforming Social Security Around the World)
11 Marreveshjet Tregetare. Diskutim i negociatave dhe marreveshjeve nderkombetare qe kane promovuar tregetine boterore; Diskutim i ceshtjeve te vecanta te ngritura nga argumentet e tregetise preferenciale (fq 227-240)- Rast Studimi IV ( What the Public Should Know About Globalization and the World Trade Organization)
12 Tregtia dhe Pabarazia: Pabarazia e Punes dhe Pabarazia Rajonale (Cikel leksionesh)
13 Levizshmeria e Faktoreve: Migracioni i punes dhe Firmat Nderkombetare (Kapitulli 7). Shpjegon modelin e nje te mire pa faktor mobiliteti; analizon efektet e levizjes se kapitalit te shtete te ndryshme dhe shkrirjet e pagave ne epoken e migracionit masive (fq 153-176)-Rast Studimi (Walmart around the World)
14 Offshoring- A mund ta aplikojme rregullat e vjeter? (Cikel leksionesh)- Rast Studimi (A Framework to Think About Pollution: Externalities, Pollution Taxes, and Cap and Trade)
Prerequisite(s): Duhe te kete baza te Makroekonomise
Textbook(s): Krugman, Paul, Maurice Obstfeld, and Marc Melitz. International Economics: Theory and Policy. 10th ed. Pearson Education, 2017. ISBN: 1292019557.
Additional Literature: Irwin, Douglas. Free Trade Under Fire. Princeton University Press, 2020. ISBN: 9780691201009
Laboratory Work: No
Computer Usage: No
Others: No
COURSE LEARNING OUTCOMES
1 Të mësojnë bilancin e pagesave dhe faktorët që e përcaktojnë atë
2 Të jenë në gjendje të krahasojnë tregtinë e lirë dhe proteksionizmin
3 Të mësojnë efektet e tarifave dhe të jetë në gjendje të llogarisin atë
4 Të mësojnë aspektet e lëvizjes së faktorëve tregtar dhe të jenë në gjendje të analizojnë lëvizjen ndërkombëtare të kapitali dhe punës
5 Të mësojnë efektet e kuotave dhe barrierave të tjera jotarifore dhe të jenë në gjendje t'i llogarisin ato
COURSE CONTRIBUTION TO... PROGRAM COMPETENCIES
(Blank : no contribution, 1: least contribution ... 5: highest contribution)
No Program Competencies Cont.
Bachelor in Banking and Finance (Albanian) Program
1 Studentët fitojnë aftësinë e të parit të problemeve te përditshme nga një perspektivë më e gjerë dhe të ndërgjegjësuar mbi rëndësinë e etikës profesionale dhe integritetit në vendin e punës 4
2 Studentet zhvillojne njohuritë e tyre në fushën e bankë financës duke perfshirë, konceptet, teoritë dhe pjesën analitike. 5
3 Studentet arrijne te kuptojnë bazat e financës së korporatave, rëndësinë e menaxhimit financiar në një sipërmarrje, si dhe te zgjerojnë më tej njohuritë në këtë fushë. 3
4 Studentet jane te afte te aplikojne modelet e vleresimit te aseteve të ndryshme financiare, te masin riskun dhe normën e kthimit dhe të përshkruajnë raportin mes tyre. 4
5 Studentët marrin njohuri mbi bazën ligjore dhe funksionimin e sistemit bankar dhe bankës qëndrore si dhe sistemin bankar ndërkombëtar. 3
6 Studentet janë të aftë të kuptojnë dhe të vënë në përdorim teoritë themelore ekonomike dhe mjetet për të zgjidhur problemet ekonomike qe hasen ne industrinë e shërbimeve financiare dhe bankare. 5
7 Studentet kanë aftësinë të pwrdorin të dhënat financiare, ekonomike dhe ato kontabël si dhe informacione të tjera për të zgjidhur probleme të ndryshme të biznesit me antë të modeleve statistikore dhe matematikore. 5
8 Studentët zhvillojnë aftësitë në fushën e IT dhe ato numerike, si dhe njohuritë mbi databazat të cilat mund ti përdorin në industrinë e shërbimeve financiare për të adresuar zhvillimet rrënjësorë që ka sjellë teknologjia financiare. 5
9 Studentët zhvillojnë aftësinë e të menduarit kritik, analizës, interpretimit, zgjidhjes së problemeve dhe nxjerrjes së konkluzioneve, si dhe komunikimit në mënyrë efektive në nivel individual apo në skuadër. 5
10 Studentet kanë mundësinë e zotërimit të kompetencave apo aftësive për zhvillimin profesional në industrinë e shërbimeve financiare apo për të ndjekur studimet e mëtejshme brënda kësaj disipline. 5
COURSE EVALUATION METHOD
Method Quantity Percentage
Homework
0
0
Midterm Exam(s)
1
30
Presentation
0
0
Project
1
20
Quiz
0
0
Laboratory
0
0
Lab/Practical Exams(s)
0
0
Case Study
0
0
Term Paper
0
0
Final Exam
1
40
Attendance
10
Other
0
0
Total Percent: 100%
ECTS (ALLOCATED BASED ON STUDENT WORKLOAD)
Activities Quantity Duration(Hours) Total Workload(Hours)
Course Duration (Including the exam week: 16x Total course hours) 16 3 48
Hours for off-the-classroom study (Pre-study, practice) 16 4 64
Mid-terms 1 10 10
Assignments 1 16 16
Final examination 1 12 12
Other 0 0 0
Total Work Load:
150
Total Work Load/25(h):
6
ECTS Credit of the Course:
6
CONCLUDING REMARKS BY THE COURSE LECTURER

The course objectives were successfully achieved. It was a course coming up as a composition of comprehensive knowledge of some other courses and students had the change to review them once again and additionally made some analysis and evaluation on them.