COURSE INFORMATION
Course Title: HISTORY OF POLITICAL-LEGAL INSTITUTIONS
Code Course Type Regular Semester Theory Practice Lab Credits ECTS
LAW 103 A 1 3 0 0 3 5
Academic staff member responsible for the design of the course syllabus (name, surname, academic title/scientific degree, email address and signature) NA
Main Course Lecturer (name, surname, academic title/scientific degree, email address and signature) and Office Hours: Assoc.Prof.Dr. Hasan Bello hbello@epoka.edu.al , Ditën e enjte ora 13:00 E012
Second Course Lecturer(s) (name, surname, academic title/scientific degree, email address and signature) and Office Hours: NA
Teaching Assistant(s) and Office Hours: NA
Language: Albanian
Compulsory/Elective: Compulsory
Study program: (the study for which this course is offered) Integrated second cycle study program in Law
Classroom and Meeting Time: E 012 E enjte 13:30-16:15
Code of Ethics: Code of Ethics of EPOKA University
Regulation of EPOKA University "On Student Discipline"
Attendance Requirement:
Course Description: Lënda do te fokusohet ne studimin e dy fushave kryesore. Studentët filimisht do të njihen me e instituteve të Shtetit dhe së Drejtës shqiptare parë në evolucionin e tyre historik.Studimi i ketyre instituteve fillon me periudhen antike, pra me periudhen e krijimit të formacionit të parë shtetëror dhe vazhdon deri në ditët tona. Paralelisht me Shtetin lindi dhe e Drejta, kështu që kjo lëndë krahas analizës së karakteristikave të organizimit shtetëror, për të gjitha etapat historike në të cilat ka kaluar shteti shqiptar, trajton edhe karakteristikat e së drejtës. Fusha tjetër që do të trajtohet është fokusimi mbi institucionet politike, sistemet kushtetuese, zhvillimin e institucioneve të së drejtës dhe të drejtat e lirisë përballë pushteteve politike, në një periudhë shumë shekullore të historise. Ky program bën të mundur njohen e studentëve me historinë e Institucioneve dhe karakteristikat e saj. Përmbajtja akademike e këtij programi përqendrohet në një sërë periudhash duke filluar nga: Institucionet poltike të Lindjes së Lashtë, rënia e Perandorisë Romake e deri në vendosjen e demokracive bashkëkohore, në një hapësirë të gjerë gjeografike dhe kulturore që përfshin Europën, Afriken, Azinë dhe Amerikën e Veriut.
Course Objectives: Objektivi kryesor i kësaj lënde është analiza e instituteteve juridike të së drejtës zakonore shqiptare, si një monument juridik madhështor dhe një pjesë shumë e rëndësishme e trashëgimisë kulturore të popullit shqiptar, që ka vepruar paralelisht me të drejtën shtetërore në zona të caktuara të vendit tonë. Ndërkohë synohet që studentët të jenë të aftë: 1.Të kuptojnë zhvillimin historik të ligjit në kulturat më të rëndësishme botërore; 2. Të fitojnë një perspektivë të gjerë mbi kulturat e lashta, mesjetare dhe moderne ligjore; 3. Të analizojnë burime parësore dhe rëndësinë e tyre në momente të rëndësishme historike; 4. të zhvillojnë aftësistë analitike dhe kritike si dhe të kenë aftësi të diskutimit dhe prezantimit.
BASIC CONCEPTS OF THE COURSE
1 Institucione
2 E drejta
3 Mesjeta
4 Shtetet Europiane
5 Revolucioni Francez
6 Revolucioni Industrial ne Britani
7 Lidhja Shqiptare e Prizrenit
8 Kongresi Lushnjes
9 Kodi Civil i Zogut
10 Parlamentarizmi
COURSE OUTLINE
Week Topics
1 Koncepte të përgjithshme mbi shoqerinë, Shtetin dhe të Drejtën. Shteti. Struktura e Shtetit. E Drejta
2 Shteti dhe e Drejta skllavopronare ne Iliri. Shteti dhe e drejta në Epir. Istitucionet politike dhe juridike ne Ilirine e pushtuar nga Roma. Mbijetesa e institucioneve vendase.
3 Institucionet politike-juridike në tokat shqiptare gjatë shekujve V-XII. Principatat feudale-shqiptare të shek. XII-XV. Organizimi shtetëror dhe e Drejta në këto principata. Qytetet shqiptare në mesjetë dhe organizimi i tyre politik. Administrimi i qyteteve. Komunat qytetare autonome. Statutet qytetase.
4 Shteti i pavarur shqiptar nën udhëheqjen e Skëndërbeut. Institucionet osmane dhe pashallëqet feudale shqiptare.
5 E Drejta zakonore shqiptare. Lidhja shqiptare e Prizrenit.
6 Shteti i Pavarur shqiptar në vitet 1912-1914. Revolucioni i Qershorit i 1924. Qeveria e Fan Nolit. Shteti gjatë regjimit të Ahmet Zogut. E Drejta gjatë Republikës dhe Monarkisë Zogiste.
7 Shqipëria gjatë viteve 1939-1944. Shqipëria në sistemin socialist totalitar.
8 Institucionet mesjetare ne Europe. E drejta në mesjetë
9 Institucionet e monarkive feudale Institucionet e monarkive absolute
10 Institucionet e periudhës moderne dhe bashkëkohore . E drejta liberale dhe bashkëkohëse. Karakteristikat e monarkisë liberale në Angli
11 Karakteristikat e Institucioneve politike dhe juridike në Francë gjatë dhe pas Revolucionit Borgjez
12 Karakteristika te Institucioneve moderne në ShBA. Deklarata e Pavarësisë; Karakteristika e Institucioneve bashkëkohore në Britaninë e Madhe
13 Karakteristika e Institucioneve bashkëkohore në Francë ; Karakteristika e Institucioneve bashkëkohore në Gjermani;
14 Karakteristika e Institucioneve bashkëkohore në Austro-Hungari; Karakteristika e Institucioneve bashkëkohore në Rusi
Prerequisite(s):
Textbook(s): 1-Aurela Anastasi (2011) Histori e Institucioneve, Ribotim i punuar, Tiranë. (2007) Historia e Shtetit dhe e se Drejtes ne Shqiperi, Shb Luarasi, Tiranë. 2-Luan Omari (2008) Shteti i Së Drejtës, Tiranë. 3-Aurela Anastasi (2011) Historia e të Drejtës Kushtetuese në Shqipëri 1912-1939, Pegi, Tiranë.
Additional Literature: 1- Hilmi Ismaili dhe Fatmir Sejdiu (2009) Historia e Institucioneve Juridike dhe shtetërore Prishtinë. 2- Akte juridike për Historinë e Shtetit dhe së Drejtës në Shqipëri, Vëll.II (2009) ShB Luarasi, Tiranë, 1999.
Laboratory Work:
Computer Usage:
Others: No
COURSE LEARNING OUTCOMES
1 Fitimi dhe përdorimi i njohurive të avancuara në fushën e drejtësisë dhe jurisprudencës, mbështetur në tekstet mësimore, materialet dhe burimet e tjera shkencore.
2 Fitimi i njohurive rreth çështjeve dhe problematikave të fushës së drejtësisë, së bashku me analizën e aspekteve historike, shoqërore e politike.
3 Fitimi i njohurive rreth organizimit të shtetit.
4 Fitimi i njohurive rreth kapaciteteve të analizës lidhur me konceptet dhe ndarjet kryesore të degëve të së drejtës.
5 Përmirësimi i aftësive për të punuar së bashku me disiplinat kryesore të shkencave sociale dhe disiplinat e tjera të cilat janë të lidhura me drejtësinë.
6 Fitimi i njohurive rreth drejtësisë duke përthithur terminologjinë profesionale të fushës.
7 Përcaktimi i ngjarjeve dhe temave komplekse, nëpërmjet zhvillimit të diskutimeve dhe bërjes së sugjerimeve të reja në përputhje me hulumtimet e fushës.
8 Fitimi i aftësive në përdorimin e programeve kompjuterike dhe të teknologjisë së informacionit me qëllim arritjen e qasjes në dijen aktuale.
9 Përmirësimi i të menduarit kritik dhe aftësive në kryerjen e hulumtimit në mënyrë të pavarur.
10 Fitimi i njohurive për të folur në një gjuhë të huaj në një nivel të mjaftueshëm për të komunikuar me kolegët dhe për të kuptuar zhvillimet bashkëkohore në fushën e drejtësisë dhe të jurisprudencës.
COURSE CONTRIBUTION TO... PROGRAM COMPETENCIES
(Blank : no contribution, 1: least contribution ... 5: highest contribution)
No Program Competencies Cont.
Integrated second cycle study program in Law Program
1 Fitimi dhe përdorimi i njohurive të avancuara në fushën e drejtësisë dhe jurisprudencës, mbështetur në tekstet mësimore, materialet dhe burimet e tjera shkencore. 5
2 Fitimi i njohurive rreth çështjeve dhe problematikave të fushës së drejtësisë, së bashku me analizën e aspekteve historike, shoqërore e politike. 3
3 Fitimi i njohurive rreth organizimit të shtetit. 5
4 Fitimi i njohurive rreth kapaciteteve të analizës lidhur me konceptet dhe ndarjet kryesore të degëve të së drejtës. 3
5 Përmirësimi i aftësive për të punuar së bashku me disiplinat kryesore të shkencave sociale dhe disiplinat e tjera të cilat janë të lidhura me drejtësinë. 4
6 Fitimi i njohurive rreth drejtësisë duke përthithur terminologjinë profesionale të fushës. 4
7 Përcaktimi i ngjarjeve dhe temave komplekse, nëpërmjet zhvillimit të diskutimeve dhe bërjes së sugjerimeve të reja në përputhje me hulumtimet e fushës. 5
8 Fitimi i aftësive në përdorimin e programeve kompjuterike dhe të teknologjisë së informacionit me qëllim arritjen e qasjes në dijen aktuale. 3
9 Përmirësimi i të menduarit kritik dhe aftësive në kryerjen e hulumtimit në mënyrë të pavarur. 5
10 Fitimi i njohurive për të folur në një gjuhë të huaj në një nivel të mjaftueshëm për të komunikuar me kolegët dhe për të kuptuar zhvillimet bashkëkohore në fushën e drejtësisë dhe të jurisprudencës. 4
11 Fitimi i aftësive për të respektuar vlerat shoqërore, shkencore dhe etike gjatë mbledhjes dhe interpretimit të të dhënave që kanë të bëjnë me zhvillimet shoqërore dhe atyre në drejtësi. 5
12 Ndërgjegjësimi në lidhje me rëndësinë e të drejtave të njeriut dhe mjedisit. 5
COURSE EVALUATION METHOD
Method Quantity Percentage
Midterm Exam(s)
1
40
Final Exam
1
50
Attendance
10
Total Percent: 100%
ECTS (ALLOCATED BASED ON STUDENT WORKLOAD)
Activities Quantity Duration(Hours) Total Workload(Hours)
Course Duration (Including the exam week: 16x Total course hours) 16 3 48
Hours for off-the-classroom study (Pre-study, practice) 14 3 42
Mid-terms 1 10 10
Assignments 1 10 10
Final examination 1 15 15
Other 0 0
Total Work Load:
125
Total Work Load/25(h):
5
ECTS Credit of the Course:
5
CONCLUDING REMARKS BY THE COURSE LECTURER

Studentet duhet te analizojne evolucionin e institucioneve kushtetuese ne Shqiperi dhe Europe dhe t`i krahasojne me zhvillimet bashkekohore.