COURSE INFORMATION
Course Title: MAT. PËR EKONOMINË DHE BIZNESIN II
Code Course Type Regular Semester Theory Practice Lab Credits ECTS
BUSAL 102 A 2 4 0 0 4 5
Academic staff member responsible for the design of the course syllabus (name, surname, academic title/scientific degree, email address and signature) NA
Lecturer (name, surname, academic title/scientific degree, email address and signature) and Office Hours: Lindita Mukli
Second Lecturer(s) (name, surname, academic title/scientific degree, email address and signature) and Office Hours: NA
Teaching Assistant(s) and Office Hours: NA
Language: Albanian
Compulsory/Elective: Compulsory
Classroom and Meeting Time: E 212 Monday 9:30-11:15 E 211 Tuesday 9:30-11:15
Course Description: Kjo lëndë përdor gjerësisht rregullat dhe metodat matematikore duke u fokusuar kryesisht në teknikat e modelimit ekonomik. Sërisht kryesore do te jetë përdorimi i funksioneve, derivateve dhe diferencialeve. Për më tepër, shumica e modeleve në ekonomi paraqiten në formën e modeleve lineare kështuqë do te jepen njohuri shtesë të algjebres lineare në një nivel elementar.
Course Objectives: Qëllimi i kursit është të jape njohuri bazë të matematikës në fushën e biznesit dhe ekonomisë. Njohuri si, funksionet, derivatet, diferencialet, optimizimet dhe integralet. Për më tepër, shumica e modeleve në ekonomi paraqiten në formë modeli linear.
COURSE OUTLINE
Week Topics
1 Ekuacione jolineare
2 Matematikë financiare I
3 Matematikë financiare II
4 Diferenciali
5 Rregullat e diferencimit. Zbatime
6 Optimizimi i funksioneve ekonomike I
7 Optimizimi i funksioneve ekonomike II
8 Midterms
9 Funksioni me shumë variabla.
10 Funksioni i prodhimit në ekonomi
11 Diferenciali i pjesshëm
12 Optimizimi i funksioneve me dy ndryshore
13 Integrali. Zbatime të integralit në ekonomi
14 Suficiti i prodhimit dhe suficiti i konsumatorit
Prerequisite(s): -
Textbook: Ian Jacques, Mathematics for Economics and Business, Printice Hall Inc., Harlow, 2006 Leksione te pergatitura ne shqip
Other References: E. F. Haeussler, Jr. and R. S. Paul (1999) Introductory Mathematical Analysis, Perentice-Hall Inc. New Jersey
Laboratory Work: -
Computer Usage: -
Others: No
COURSE LEARNING OUTCOMES
1 Të aftësojë studentet me aplikimet e njohurive matematike në ekonomi dhe financë
2 Të sigurojë lidhjen e njohurive matematike me njohuritë financiare
3 Përvetësimi i modeleve teknike të ekonomisë
4 Të shkathtësojë studentët në përdorimin e aparatit matematik për zgjidhjen e problemeve të ndryshme ekonomike
COURSE CONTRIBUTION TO... PROGRAM COMPETENCIES
(Blank : no contribution, 1: least contribution ... 5: highest contribution)
No Program Competencies Cont.
Bachelor in Banking and Finance (Albanian) Program
1 Studentet do të mund të fitojnë aftësi për të kuptuar, analizuar, dhe zgjidhur problem dhe studime rasti ne lidhje me tregjet dhe institucionet financiare. 4
2 Ata do të specializohen në parimet e tregjeve financiare. 3
3 Ata do të marrin njohuri përsa i përket llojeve dhe shërbimeve në institucionet financiare. 5
4 Ata do të mësojnë parimet dhe teoritë e tregjeve financiare ndërkombëtare. 3
5 Ata do të përvetësojnë aplikimet dhe veprimet që kryhen në tregjet e këmbimit valuator. 4
6 Ata do të marrin njohuri për të gjithë llojet dhe përdorimet e derivateve financiare. 4
7 Ata kanë aftësitë e nevojshme që kërkohen ne sektorin privat dhe atë shtetëror . 3
8 Ata kanë për qëllim të bëhen specialist në një nga fushat e departamentit që ata zgjedhin nga lista e ekonomisë së përgjithshme, ekonomisë financiare, financës publike, financës së korporatës, menaxhimit financiar, financa ndërkombëtare, tregjet dhe institucionet financiare, sistemi bankar dhe banka qëndrore, financa ndërkombëtare dhe sistemi bankar, paraja dhe sistemi bankar, tregjet ndërkombëtare dhe sistemi bankar. 5
9 Studentët do të kenë mundësi të përvetësojnë teoritë e menaxhimit të riskut në mënyrë që të zgjidhin problemet në lidhje me rezikun financiar. 4
10 Ata do të mësojnë parimet e kompanive të sigurimeve që operojne në tregjet ndërkombëtare dhe ato vëndase. 3
COURSE EVALUATION METHOD
Method Quantity Percentage
Midterm Exam(s)
1
30
Quiz
2
10
Final Exam
1
40
Attendance
10
Total Percent: 100%
ECTS (ALLOCATED BASED ON STUDENT WORKLOAD)
Activities Quantity Duration(Hours) Total Workload(Hours)
Course Duration (Including the exam week: 16x Total course hours) 16 4 64
Hours for off-the-classroom study (Pre-study, practice) 16 2 32
Mid-terms 1 12 12
Assignments 0
Final examination 1 17 17
Other 0
Total Work Load:
125
Total Work Load/25(h):
5
ECTS Credit of the Course:
5