COURSE INFORMATION
Course Title: E-MARKETING
Code Course Type Regular Semester Theory Practice Lab Credits ECTS
BUSAL 323 C 5 3 0 0 3 5
Academic staff member responsible for the design of the course syllabus (name, surname, academic title/scientific degree, email address and signature) NA
Main Course Lecturer (name, surname, academic title/scientific degree, email address and signature) and Office Hours: Dr. Idaver Sherifi isherifi@epoka.edu.al
Second Course Lecturer(s) (name, surname, academic title/scientific degree, email address and signature) and Office Hours: NA
Teaching Assistant(s) and Office Hours: NA
Language: Albanian
Compulsory/Elective: Elective
Study program: (the study for which this course is offered) Bachelor in Banking and Finance (Albanian)
Classroom and Meeting Time: Conference Hall
Code of Ethics: Code of Ethics of EPOKA University
Regulation of EPOKA University "On Student Discipline"
Attendance Requirement: N/A
Course Description: Lenda e E-Marketing spjegon fillimisht konceptet baze te marketingut dhe marketingun miks per te vazhduar me pas me konceptet e E-marketing si reklamimi ne web dhe rrjetet sociale, menyrat e reklamimit, dhe krahason ne menyre analitike marketingun tradicional me ate online, duke analizuar avantazhet dhe disavantazhet e njeres dhe tjetres.
Course Objectives: Qëllimi i programit të lëndës është fitimi i njohurive dhe shkathtësive E –marketingutn. Lënda shpjegon në detaje çfarë është e-marketingu, llojet dhe mënyrat. Si ka ndryshuar interneti konceptin e marketingut? Si reklamohet në internet, cila janë llojet e reklamimit? Cilat janë implikimet e internetit në zhvillimin e markës? Si i zhvillojnë kompanitë strategjitë e çmimeve online? A ka rëndësi vendi – distribuimi në arafizimin online? Si funksionon komunikimi online në mënyrë strategjike?
BASIC CONCEPTS OF THE COURSE
1 1
COURSE OUTLINE
Week Topics
1 Hyrje
2 Çfarë është Marketingu?
3 Çfarë është Marketingu?
4 Çfarë është E-Marketingu?
5 Marketingu tradicional vs E-Marketing
6 E-mail Marketing/Mobile Marketing
7 Provim i Pjesshëm
8 Marketingu në motorët e kërkimit
9 Mobile Marketing
10 Reklamimi online
11 Marketingu në mediat sociale (Facebook, Twitter, Instagram)
12 Modelet e reklamimit online (PPC, CPM, etc)
13 Optimizimi i rrjeteve sociale /Web analytics
14 E-Commerce
Prerequisite(s):
Textbook(s): 1. Stokes, R. (2018). eMarketing. The essential guide to marketing in a digital world (8th. ed.). Marre nga http://www.redandyellow.co.za/product/textbook- digital/ 2. Philip Kotler, Manaxhimi i Marketingut, Botimi i 9te.
Additional Literature:
Laboratory Work:
Computer Usage:
Others: No
COURSE LEARNING OUTCOMES
1 Të kuptuarit e koncepteve themelorë dhe konstrukteve që paraprijnë eMarketingun.
2 Të kuptuarit e sjedhjes së konsumatorit dhe interpretimi I saj, si dhe përdorimi I saj në formulimin e programeve të eMarketingut.
3 Analizimi I eMarketingut dhe elementëve përbërës dhe kuptimi I ndërlidhjes së tyre në kontekstin e procesit të marketingut.
COURSE CONTRIBUTION TO... PROGRAM COMPETENCIES
(Blank : no contribution, 1: least contribution ... 5: highest contribution)
No Program Competencies Cont.
Bachelor in Banking and Finance (Albanian) Program
1 Studentët fitojnë aftësinë e të parit të problemeve te përditshme nga një perspektivë më e gjerë dhe të ndërgjegjësuar mbi rëndësinë e etikës profesionale dhe integritetit në vendin e punës 4
2 Studentet zhvillojne njohuritë e tyre në fushën e bankë financës duke perfshirë, konceptet, teoritë dhe pjesën analitike. 4
3 Studentet arrijne te kuptojnë bazat e financës së korporatave, rëndësinë e menaxhimit financiar në një sipërmarrje, si dhe te zgjerojnë më tej njohuritë në këtë fushë. 1
4 Studentet jane te afte te aplikojne modelet e vleresimit te aseteve të ndryshme financiare, te masin riskun dhe normën e kthimit dhe të përshkruajnë raportin mes tyre. 1
5 Studentët marrin njohuri mbi bazën ligjore dhe funksionimin e sistemit bankar dhe bankës qëndrore si dhe sistemin bankar ndërkombëtar. 1
6 Studentet janë të aftë të kuptojnë dhe të vënë në përdorim teoritë themelore ekonomike dhe mjetet për të zgjidhur problemet ekonomike qe hasen ne industrinë e shërbimeve financiare dhe bankare. 1
7 Studentet kanë aftësinë të pwrdorin të dhënat financiare, ekonomike dhe ato kontabël si dhe informacione të tjera për të zgjidhur probleme të ndryshme të biznesit me antë të modeleve statistikore dhe matematikore. 1
8 Studentët zhvillojnë aftësitë në fushën e IT dhe ato numerike, si dhe njohuritë mbi databazat të cilat mund ti përdorin në industrinë e shërbimeve financiare për të adresuar zhvillimet rrënjësorë që ka sjellë teknologjia financiare. 1
9 Studentët zhvillojnë aftësinë e të menduarit kritik, analizës, interpretimit, zgjidhjes së problemeve dhe nxjerrjes së konkluzioneve, si dhe komunikimit në mënyrë efektive në nivel individual apo në skuadër. 4
10 Studentet kanë mundësinë e zotërimit të kompetencave apo aftësive për zhvillimin profesional në industrinë e shërbimeve financiare apo për të ndjekur studimet e mëtejshme brënda kësaj disipline. 4
COURSE EVALUATION METHOD
Method Quantity Percentage
Midterm Exam(s)
1
30
Presentation
1
10
Project
1
10
Quiz
Final Exam
1
45
Attendance
5
Total Percent: 100%
ECTS (ALLOCATED BASED ON STUDENT WORKLOAD)
Activities Quantity Duration(Hours) Total Workload(Hours)
Course Duration (Including the exam week: 16x Total course hours) 16 3 48
Hours for off-the-classroom study (Pre-study, practice) 16 2 32
Mid-terms 1 10 10
Assignments 2 10 20
Final examination 1 15 15
Other 0
Total Work Load:
125
Total Work Load/25(h):
5
ECTS Credit of the Course:
5
CONCLUDING REMARKS BY THE COURSE LECTURER

.