COURSE INFORMATION
Course Title: EKONOMI NDERKOMBETARE I
Code Course Type Regular Semester Theory Practice Lab Credits ECTS
ECOAL 321 C 5 3 0 0 3 5
Academic staff member responsible for the design of the course syllabus (name, surname, academic title/scientific degree, email address and signature) NA
Main Course Lecturer (name, surname, academic title/scientific degree, email address and signature) and Office Hours: M.Sc. Kriselda Sulçaj ksulcaj@epoka.edu.al , E premte, 12:45-15:30
Second Course Lecturer(s) (name, surname, academic title/scientific degree, email address and signature) and Office Hours: NA
Teaching Assistant(s) and Office Hours: NA
Language: English
Compulsory/Elective: Elective
Study program: (the study for which this course is offered) Bachelor in Banking and Finance (Albanian)
Classroom and Meeting Time: E/B33, E premte, 12:45-15:30
Code of Ethics: Code of Ethics of EPOKA University
Regulation of EPOKA University "On Student Discipline"
Attendance Requirement: 75%
Course Description: Kjo lënde do të jetë një pasqyrë e tregtisë ndërkombëtare duke u fokusuar në teorinë dhe politikat e ekonomisë ndërkombëtare . Lënda trajton bazat e tregtisë dhe financave ndërkombëtare duke qëndruar në efektet që politikat e ndryshme ekonomike ndërkombëtare kanë në mirëqenien e brendshme dhe atë globale. Ajo përqëndrohet në fitimet krahasuese, avantazhet dhe humbjet nga tregtia, ndikimi i tregtisë në rritjen ekonomike dhe efektet e ndërhyrjeve të politikave tregtare si tarifat, kuotat dhe subvencione në tregti. Lidhur me financat ndërkombëtare lënda përfshin bilancin e pagesave, përcaktimin e kursit të këmbimit valutor, normat fikse dhe fleksibël të kurseve të këmbimit, politikat monetare dhe fiskale si dhe sistemin monetar ndërkombëtar.
Course Objectives: Kuptimi i shkaqeve dhe pasojave të tregtisë ndërkombëtare për biznesin që vepron në nivel ndërkombëtar, koncepte specifike si tregtia e drejtë, tregtia e qëndrueshme, pasojat shpërndarëse të tregtisë (pabarazi, rregullime strukturore, etj.). Ndër të tjera, lënda synon që studentët të njohin, diferencojne, krahasojne dhe analizojne diferencat dhe ngjashmerite midis sistemeve ekonomike kombetare dhe nderkombetare.
BASIC CONCEPTS OF THE COURSE
1 Koncpeti i Parasë
2 Sistemi monetar ndërkombëtarë
3 Norma e shkëmbimit e luhatshme
4 Zona e monedhës së përbashkët
5 Tregu i kapitalit global
COURSE OUTLINE
Week Topics
1 Paraja, normat e interesit dhe kurset e këmbimit (Kap. 15) --- Kërkesa për para për individët dhe institucionet përcaktohet kryesisht nga normat e interesit dhe nevoja për likuiditet, nga të cilat kjo e fundit ndikohet nga çmimet dhe të ardhurat. Kërkesa agregate për para përcaktohet kryesisht nga normat e interesit, niveli i çmimeve mesatare dhe të ardhurat kombëtare. Faqe (414-448)
2 Paraja, normat e interesit dhe kurset e këmbimit (Vazhdo) (Kap. 15) --- Kërkesa agregate për aktive monetare reale varet negativisht nga norma e interesit dhe pozitivisht nga të ardhurat reale kombëtare. Faqe (414-448)
3 Sistemi Monetar Ndërkombëtar, 1870-1973 (Kap. 19) --- Bilanci i brendshëm do të thotë që një ekonomi gëzon prodhim normal, punësim dhe stabilitet çmimesh. Faqe (579-641)
4 Sistemi Monetar Ndërkombëtar, 1870-1973 (Vazhdo) (Kap.19) --- Bilanci i jashtëm afërsisht nënkupton një nivel të qëndrueshëm të rezervave ndërkombëtare zyrtare ose një llogari rrjedhëse që nuk është shumë pozitive ose shumë negative. Faqe (579-641)
5 Politika makroekonomike dhe koordinimi nën kurset e këmbimit të luhatshëm (Kap. 14) --- Argumentet për kurset fleksibël të këmbimit janë se ato i japin autonomi politikës monetare, mund të stabilizojnë ekonominë me ndryshimin e kërkesës agregate dhe prodhimit dhe mund të kufizojnë disa forma spekulimesh. Faqe (378-413)
6 Politika makroekonomike dhe Koordinimi sipas Kurseve të Këmbimit të Luhatshëm (Vazhdo) (Kap. 14) --- Argumentet kundër kurseve fleksibël të këmbimit janë se ato shkaktojnë politika të ndërrimit të shpenzimeve, mund ta bëjnë kërkesën agregate dhe prodhimin më të paqëndrueshëm për shkak të politikave të pakoordinuara në të gjithë vendet dhe bëjnë këmbimin. normat më të paqëndrueshme. Faqe (378-413)
7 Zonat optimale të monedhës dhe përvoja evropiane (Kap. 21) --- EMS ishte fillimisht një sistem i kurseve fikse të këmbimit, por më vonë u zhvillua në një koordinim më të gjerë të politikave ekonomike dhe monetare: një bashkim ekonomik dhe monetar. Faqe (681-719)
8 Provimi i Ndermjetem
9 Zonat optimale të monedhës dhe përvoja evropiane (Kap. 21) --- EMS ishte fillimisht një sistem i kurseve fikse të këmbimit, por më vonë u zhvillua në një koordinim më të gjerë të politikave ekonomike dhe monetare: një bashkim ekonomik dhe monetar. Faqe (681-719)
10 Tregu Global i Kapitalit: Problemet e Performancës dhe Politikës (Kap. 8) --- Fitimet nga tregtia e mallrave dhe shërbimeve për mallra dhe shërbime të tjera përshkruhen nga teoria e avantazhit krahasues. Fitimet nga tregtia e mallrave dhe shërbimeve për aktivet përshkruhen nga teoria e tregtisë ndërkohore. Faqe (198-242)
11 Tregu Global i Kapitalit: Problemet e Performancës dhe Politikës (Kap. 8) --- Fitimet nga tregtia e mallrave dhe shërbimeve për mallra dhe shërbime të tjera përshkruhen nga teoria e avantazhit krahasues. Fitimet nga tregtia e mallrave dhe shërbimeve për aktivet përshkruhen nga teoria e tregtisë ndërkohore. Faqe (198-242)
12 Vendet në zhvillim: Rritja, Kriza dhe Reforma (Kap. 22) --- Shumë vende të varfra kanë kontroll të gjerë qeveritar të ekonomisë, politika të paqëndrueshme fiskale dhe monetare, mungesë tregjesh financiare, zbatim të dobët të ligjeve ekonomike, një sasi të madhe korrupsioni, dhe nivele të ulëta arsimore. Faqe (720-763)
13 Vendet në zhvillim: Rritja, Kriza dhe Reforma (Kap. 22) --- Shumë vende të varfra kanë kontroll të gjerë qeveritar të ekonomisë, politika të paqëndrueshme fiskale dhe monetare, mungesë tregjesh financiare, zbatim të dobët të ligjeve ekonomike, një sasi të madhe korrupsioni, dhe nivele të ulëta arsimore. Faqe (720-763)
14 Provimi Final
Prerequisite(s): -
Textbook(s): International Economics: Theory and Policy, Paul R. Krugman, Maurice Obstfeld, Pearson Addison-Wesley, 12th Ed. 3rd. December 2021. https://www.pearson.com/en-us/subject-catalog/p/international-economics-theory-and-policy/P200000005956/9780137465699
Additional Literature: International Economics, Dominick Salvator, Wiley, 9th Ed., 2007International Economics, Dennis R Appleyard, Alfred J Field, Steven Cobb, Mc Graw-Hill Ins., 6th Ed., 2008
Laboratory Work: -
Computer Usage: -
Others: No
COURSE LEARNING OUTCOMES
1 Zbatimi i modeleve dhe teorive të huaja ekonomike për të kuptuar më mirë shkaqet dhe pasojat e tregtisë ndërkombëtare për biznesin që vepron në nivel ndërkombëtar.
2 Njohuri për pasojat e shpërndarjes së tregtisë (pabarazi, rregullime strukturore etj.).
3 Njohuri për implikimet e globalizimit në politika specifike sektoriale si politika bujqësore, politika energjetike.
4 Njohuri të koncepteve specifike si tregtia e drejtë, tregtia e qëndrueshme.
COURSE CONTRIBUTION TO... PROGRAM COMPETENCIES
(Blank : no contribution, 1: least contribution ... 5: highest contribution)
No Program Competencies Cont.
Bachelor in Banking and Finance (Albanian) Program
1 Studentët fitojnë aftësinë e të parit të problemeve te përditshme nga një perspektivë më e gjerë dhe të ndërgjegjësuar mbi rëndësinë e etikës profesionale dhe integritetit në vendin e punës 5
2 Studentet zhvillojne njohuritë e tyre në fushën e bankë financës duke perfshirë, konceptet, teoritë dhe pjesën analitike. 5
3 Studentet arrijne te kuptojnë bazat e financës së korporatave, rëndësinë e menaxhimit financiar në një sipërmarrje, si dhe te zgjerojnë më tej njohuritë në këtë fushë. 5
4 Studentet jane te afte te aplikojne modelet e vleresimit te aseteve të ndryshme financiare, te masin riskun dhe normën e kthimit dhe të përshkruajnë raportin mes tyre. 5
5 Studentët marrin njohuri mbi bazën ligjore dhe funksionimin e sistemit bankar dhe bankës qëndrore si dhe sistemin bankar ndërkombëtar. 5
6 Studentet janë të aftë të kuptojnë dhe të vënë në përdorim teoritë themelore ekonomike dhe mjetet për të zgjidhur problemet ekonomike qe hasen ne industrinë e shërbimeve financiare dhe bankare. 5
7 Studentet kanë aftësinë të pwrdorin të dhënat financiare, ekonomike dhe ato kontabël si dhe informacione të tjera për të zgjidhur probleme të ndryshme të biznesit me antë të modeleve statistikore dhe matematikore. 5
8 Studentët zhvillojnë aftësitë në fushën e IT dhe ato numerike, si dhe njohuritë mbi databazat të cilat mund ti përdorin në industrinë e shërbimeve financiare për të adresuar zhvillimet rrënjësorë që ka sjellë teknologjia financiare. 4
9 Studentët zhvillojnë aftësinë e të menduarit kritik, analizës, interpretimit, zgjidhjes së problemeve dhe nxjerrjes së konkluzioneve, si dhe komunikimit në mënyrë efektive në nivel individual apo në skuadër. 4
10 Studentet kanë mundësinë e zotërimit të kompetencave apo aftësive për zhvillimin profesional në industrinë e shërbimeve financiare apo për të ndjekur studimet e mëtejshme brënda kësaj disipline. 4
COURSE EVALUATION METHOD
Method Quantity Percentage
Homework
0
0
Midterm Exam(s)
1
30
Presentation
0
0
Project
1
20
Quiz
0
0
Laboratory
0
0
Lab/Practical Exams(s)
0
0
Case Study
0
0
Term Paper
0
0
Final Exam
1
40
Attendance
10
Other
0
0
Total Percent: 100%
ECTS (ALLOCATED BASED ON STUDENT WORKLOAD)
Activities Quantity Duration(Hours) Total Workload(Hours)
Course Duration (Including the exam week: 16x Total course hours) 16 3 48
Hours for off-the-classroom study (Pre-study, practice) 14 4 56
Mid-terms 1 2 2
Assignments 1 16 16
Final examination 1 2 2
Other 1 1 1
Total Work Load:
125
Total Work Load/25(h):
5
ECTS Credit of the Course:
5
CONCLUDING REMARKS BY THE COURSE LECTURER