COURSE INFORMATION
Course Title: EKONOMETRI FINANCIARE II
Code Course Type Regular Semester Theory Practice Lab Credits ECTS
BAFAL 334 B 6 4 0 0 4 6
Academic staff member responsible for the design of the course syllabus (name, surname, academic title/scientific degree, email address and signature) NA
Main Course Lecturer (name, surname, academic title/scientific degree, email address and signature) and Office Hours: Dr. Fatbardha Morina fmorina@epoka.edu.al , 8:30 - 17:30 (12:30-13:30 break time)
Second Course Lecturer(s) (name, surname, academic title/scientific degree, email address and signature) and Office Hours: NA
Teaching Assistant(s) and Office Hours: NA
Language: Albanian
Compulsory/Elective: Elective
Study program: (the study for which this course is offered) Bachelor in Banking and Finance (Albanian)
Classroom and Meeting Time: Computer Lab II
Code of Ethics: Code of Ethics of EPOKA University
Regulation of EPOKA University "On Student Discipline"
Attendance Requirement:
Course Description: Studenti është i aftë të modelojë regresione komplekse dhe të komentojë rezultatet e përftuara si në aspektin ekonomik ashtu dhe në atë statistikor apo specifik të fushës. Studenti zotëron njohuritë e nevojshme që e lejojnë të modifikojë dhe të përdori seri kohore në modele regresioni statik apo dinamik. Me njohuritë e përftuara gjatë kësaj lënde studenti është i aftë të analizojë në mënyrë preçize problematika me natyrë financiare, makro apo mikro-ekonomike; si dhe të përdori këto teknika në parashikimin e shumë variablave rastësore.
Course Objectives: Objektiva primare e ketij kursi është t’iu mësojë studenteve teknikat eknonometrike kyçe si në kontekstin empirik ashtu dhe në atë teorik. Kursi hedh themelet e krijimit të dijes mbi metodat ekonometrike, cilësitë e gjithësecilës dhe interpretimin e tyre. Trajtime të koncepteve teorike më te avancuara lihen për ne kurset e ardhshme. Ky kurs mbi të gjitha i mundëson studenteve experience praktike në përdorimin e programit ekonometrik EViews.
BASIC CONCEPTS OF THE COURSE
1 Një seri kohore është një sekuencë e pikave të të dhënave që ndodhin në mënyrë të njëpasnjëshme për një periudhë kohe
COURSE OUTLINE
Week Topics
1 Hyrje në Ekonometri, Metoda e Vlerësimit, Projekti Lëndor & Llojet e të dhënave
2 Regresion me variabla dummy
3 Regresion me variabël dummy të varur , variabël dummy e vazhdueshme
4 Heteroskedasticiteti
5 Weighted Least Square Estimation & Functional Form Misspecification
6 Application Nr:1 (Computer-Based)
7 Midterm (Paper - Based)
8 Shembuj të regresionit me seritë kohore
9 Trendi dhe sezonaliteti në të dhënat seri
10 Stacionariteti
11 Using Highly Persistent Time Series in Regression Analysis
12 Dynamic Complete Models and the Absence of Serial Correlation
13 Application Nr:2 (Computer-Based)
14 Përsëritje (Teori + Ushtrime)
Prerequisite(s): na
Textbook(s): Introduction to Econometrics, J.M. Wooldridge, Cengage Learning Analysis of Economic Data. Gary Koop, Second Edition.
Additional Literature: na
Laboratory Work: yes
Computer Usage: yes (Eviews Software)
Others: No
COURSE LEARNING OUTCOMES
1 Studenti është i aftë të kuptojë natyrën e ekonometrisë dhe të aplikojë metoda të ndryshme ekonometrike
2 Studenti është i aftë të ndërtojnë modele ekonometrike
3 Studenti është i aftë të testojë saktësinë e modeleve ekonometrike si dhe ti interpretojë rezultatet në mënyre korrekte
4 Studenti përdor njohuritë e përftuara gjatë kursit për t'iu përgjigjur problemeve ekonomike/atyre nga jeta reale apo per te testuar teori ekonomike
COURSE CONTRIBUTION TO... PROGRAM COMPETENCIES
(Blank : no contribution, 1: least contribution ... 5: highest contribution)
No Program Competencies Cont.
Bachelor in Banking and Finance (Albanian) Program
1 Studentët fitojnë aftësinë e të parit të problemeve te përditshme nga një perspektivë më e gjerë dhe të ndërgjegjësuar mbi rëndësinë e etikës profesionale dhe integritetit në vendin e punës 4
2 Studentet zhvillojne njohuritë e tyre në fushën e bankë financës duke perfshirë, konceptet, teoritë dhe pjesën analitike. 5
3 Studentet arrijne te kuptojnë bazat e financës së korporatave, rëndësinë e menaxhimit financiar në një sipërmarrje, si dhe te zgjerojnë më tej njohuritë në këtë fushë. 3
4 Studentet jane te afte te aplikojne modelet e vleresimit te aseteve të ndryshme financiare, te masin riskun dhe normën e kthimit dhe të përshkruajnë raportin mes tyre. 4
5 Studentët marrin njohuri mbi bazën ligjore dhe funksionimin e sistemit bankar dhe bankës qëndrore si dhe sistemin bankar ndërkombëtar. 3
6 Studentet janë të aftë të kuptojnë dhe të vënë në përdorim teoritë themelore ekonomike dhe mjetet për të zgjidhur problemet ekonomike qe hasen ne industrinë e shërbimeve financiare dhe bankare. 5
7 Studentet kanë aftësinë të pwrdorin të dhënat financiare, ekonomike dhe ato kontabël si dhe informacione të tjera për të zgjidhur probleme të ndryshme të biznesit me antë të modeleve statistikore dhe matematikore. 5
8 Studentët zhvillojnë aftësitë në fushën e IT dhe ato numerike, si dhe njohuritë mbi databazat të cilat mund ti përdorin në industrinë e shërbimeve financiare për të adresuar zhvillimet rrënjësorë që ka sjellë teknologjia financiare. 5
9 Studentët zhvillojnë aftësinë e të menduarit kritik, analizës, interpretimit, zgjidhjes së problemeve dhe nxjerrjes së konkluzioneve, si dhe komunikimit në mënyrë efektive në nivel individual apo në skuadër. 5
10 Studentet kanë mundësinë e zotërimit të kompetencave apo aftësive për zhvillimin profesional në industrinë e shërbimeve financiare apo për të ndjekur studimet e mëtejshme brënda kësaj disipline. 5
COURSE EVALUATION METHOD
Method Quantity Percentage
Midterm Exam(s)
1
25
Project
1
15
Lab/Practical Exams(s)
2
10
Final Exam
1
30
Attendance
10
Total Percent: 100%
ECTS (ALLOCATED BASED ON STUDENT WORKLOAD)
Activities Quantity Duration(Hours) Total Workload(Hours)
Course Duration (Including the exam week: 16x Total course hours) 16 4 64
Hours for off-the-classroom study (Pre-study, practice) 16 2 32
Mid-terms 1 6 6
Assignments 0
Final examination 1 10 10
Other 1 13 13
Total Work Load:
125
Total Work Load/25(h):
5
ECTS Credit of the Course:
6
CONCLUDING REMARKS BY THE COURSE LECTURER

NA