Academic staff member responsible for the design of the course syllabus
(name, surname, academic title/scientific degree, email address and signature)
|
NA
|
Main Course Lecturer (name, surname, academic title/scientific degree, email address
and signature) and Office Hours:
|
Assoc.Prof.Dr. Hasan Bello hbello@epoka.edu.al
, Ditën e enjte ora 13:00 E012
|
Second Course Lecturer(s) (name, surname, academic title/scientific degree, email
address and signature) and Office Hours:
|
NA
|
Teaching Assistant(s) and Office Hours: |
NA
|
Language: |
Albanian
|
Compulsory/Elective: |
Compulsory
|
Study program: (the study for which this course is offered) |
Integrated second cycle study program in Law
|
Classroom and Meeting Time: |
E 012 E enjte 13:30-16:15
|
Code of Ethics: |
Code of Ethics of EPOKA University
Regulation of EPOKA University "On Student Discipline"
|
Attendance Requirement: |
|
Course Description: |
Lënda do te fokusohet ne studimin e dy fushave kryesore. Studentët filimisht do të njihen me e instituteve të Shtetit dhe së Drejtës shqiptare parë në evolucionin e tyre historik.Studimi i ketyre instituteve fillon me periudhen antike, pra me periudhen e krijimit të formacionit të parë shtetëror dhe vazhdon deri në ditët tona. Paralelisht me Shtetin lindi dhe e Drejta, kështu që kjo lëndë krahas analizës së karakteristikave të organizimit shtetëror, për të gjitha etapat historike në të cilat ka kaluar shteti shqiptar, trajton edhe karakteristikat e së drejtës. Fusha tjetër që do të trajtohet është fokusimi mbi institucionet politike, sistemet kushtetuese, zhvillimin e institucioneve të së drejtës dhe të drejtat e lirisë përballë pushteteve politike, në një periudhë shumë shekullore të historise. Ky program bën të mundur njohen e studentëve me historinë e Institucioneve dhe karakteristikat e saj. Përmbajtja akademike e këtij programi përqendrohet në një sërë periudhash duke filluar nga: Institucionet poltike të Lindjes së Lashtë, rënia e Perandorisë Romake e deri në vendosjen e demokracive bashkëkohore, në një hapësirë të gjerë gjeografike dhe kulturore që përfshin Europën, Afriken, Azinë dhe Amerikën e Veriut.
|
Course Objectives: |
Objektivi kryesor i kësaj lënde është analiza e instituteteve juridike të së drejtës zakonore shqiptare, si një monument juridik madhështor dhe një pjesë shumë e rëndësishme e trashëgimisë kulturore të popullit shqiptar, që ka vepruar paralelisht me të drejtën shtetërore në zona të caktuara të vendit tonë. Ndërkohë synohet që studentët të jenë të aftë: 1.Të kuptojnë zhvillimin historik të ligjit në kulturat më të rëndësishme botërore; 2. Të fitojnë një perspektivë të gjerë mbi kulturat e lashta, mesjetare dhe moderne ligjore; 3. Të analizojnë burime parësore dhe rëndësinë e tyre në momente të rëndësishme historike; 4. të zhvillojnë aftësistë analitike dhe kritike si dhe të kenë aftësi të diskutimit dhe prezantimit.
|
BASIC CONCEPTS OF THE COURSE
|
1 |
Institucione
|
2 |
E drejta
|
3 |
Mesjeta
|
4 |
Shtetet Europiane
|
5 |
Revolucioni Francez
|
6 |
Revolucioni Industrial ne Britani
|
7 |
Lidhja Shqiptare e Prizrenit
|
8 |
Kongresi Lushnjes
|
9 |
Kodi Civil i Zogut
|
10 |
Parlamentarizmi
|
Week |
Topics |
1 |
Koncepte të përgjithshme mbi shoqerinë, Shtetin dhe të Drejtën. Shteti. Struktura e Shtetit. E Drejta |
2 |
Shteti dhe e Drejta skllavopronare ne Iliri. Shteti dhe e drejta në Epir. Istitucionet politike dhe juridike ne Ilirine e pushtuar nga Roma. Mbijetesa e institucioneve vendase. |
3 |
Institucionet politike-juridike në tokat shqiptare gjatë shekujve V-XII. Principatat feudale-shqiptare të shek. XII-XV. Organizimi shtetëror dhe e Drejta në këto principata. Qytetet shqiptare në mesjetë dhe organizimi i tyre politik. Administrimi i qyteteve. Komunat qytetare autonome. Statutet qytetase. |
4 |
Shteti i pavarur shqiptar nën udhëheqjen e Skëndërbeut. Institucionet osmane dhe pashallëqet feudale shqiptare. |
5 |
E Drejta zakonore shqiptare. Lidhja shqiptare e Prizrenit. |
6 |
Shteti i Pavarur shqiptar në vitet 1912-1914. Revolucioni i Qershorit i 1924. Qeveria e Fan Nolit. Shteti gjatë regjimit të Ahmet Zogut. E Drejta gjatë Republikës dhe Monarkisë Zogiste. |
7 |
Shqipëria gjatë viteve 1939-1944. Shqipëria në sistemin socialist totalitar. |
8 |
Institucionet mesjetare ne Europe. E drejta në mesjetë |
9 |
Institucionet e monarkive feudale Institucionet e monarkive absolute |
10 |
Institucionet e periudhës moderne dhe bashkëkohore . E drejta liberale dhe bashkëkohëse. Karakteristikat e monarkisë liberale në Angli |
11 |
Karakteristikat e Institucioneve politike dhe juridike në Francë gjatë dhe pas Revolucionit Borgjez |
12 |
Karakteristika te Institucioneve moderne në ShBA. Deklarata e Pavarësisë; Karakteristika e Institucioneve bashkëkohore në Britaninë e Madhe |
13 |
Karakteristika e Institucioneve bashkëkohore në Francë ; Karakteristika e Institucioneve bashkëkohore në Gjermani; |
14 |
Karakteristika e Institucioneve bashkëkohore në Austro-Hungari; Karakteristika e Institucioneve bashkëkohore në Rusi |
1 |
Fitimi dhe përdorimi i njohurive të avancuara në fushën e drejtësisë dhe jurisprudencës, mbështetur në tekstet mësimore, materialet dhe burimet e tjera shkencore. |
2 |
Fitimi i njohurive rreth çështjeve dhe problematikave të fushës së drejtësisë, së bashku me analizën e aspekteve historike, shoqërore e politike. |
3 |
Fitimi i njohurive rreth organizimit të shtetit. |
4 |
Fitimi i njohurive rreth kapaciteteve të analizës lidhur me konceptet dhe ndarjet kryesore të degëve të së drejtës. |
5 |
Përmirësimi i aftësive për të punuar së bashku me disiplinat kryesore të shkencave sociale dhe disiplinat e tjera të cilat janë të lidhura me drejtësinë. |
6 |
Fitimi i njohurive rreth drejtësisë duke përthithur terminologjinë profesionale të fushës. |
7 |
Përcaktimi i ngjarjeve dhe temave komplekse, nëpërmjet zhvillimit të diskutimeve dhe bërjes së sugjerimeve të reja në përputhje me hulumtimet e fushës. |
8 |
Fitimi i aftësive në përdorimin e programeve kompjuterike dhe të teknologjisë së informacionit me qëllim arritjen e qasjes në dijen aktuale. |
9 |
Përmirësimi i të menduarit kritik dhe aftësive në kryerjen e hulumtimit në mënyrë të pavarur. |
10 |
Fitimi i njohurive për të folur në një gjuhë të huaj në një nivel të mjaftueshëm për të komunikuar me kolegët dhe për të kuptuar zhvillimet bashkëkohore në fushën e drejtësisë dhe të jurisprudencës. |
No |
Program Competencies |
Cont. |
Integrated second cycle study program in Law Program |
1 |
Fitimi dhe përdorimi i njohurive të avancuara në fushën e drejtësisë dhe jurisprudencës, mbështetur në tekstet mësimore, materialet dhe burimet e tjera shkencore. |
5 |
2 |
Fitimi i njohurive rreth çështjeve dhe problematikave të fushës së drejtësisë, së bashku me analizën e aspekteve historike, shoqërore e politike. |
3 |
3 |
Fitimi i njohurive rreth organizimit të shtetit. |
5 |
4 |
Fitimi i njohurive rreth kapaciteteve të analizës lidhur me konceptet dhe ndarjet kryesore të degëve të së drejtës. |
3 |
5 |
Përmirësimi i aftësive për të punuar së bashku me disiplinat kryesore të shkencave sociale dhe disiplinat e tjera të cilat janë të lidhura me drejtësinë. |
4 |
6 |
Fitimi i njohurive rreth drejtësisë duke përthithur terminologjinë profesionale të fushës. |
4 |
7 |
Përcaktimi i ngjarjeve dhe temave komplekse, nëpërmjet zhvillimit të diskutimeve dhe bërjes së sugjerimeve të reja në përputhje me hulumtimet e fushës. |
5 |
8 |
Fitimi i aftësive në përdorimin e programeve kompjuterike dhe të teknologjisë së informacionit me qëllim arritjen e qasjes në dijen aktuale. |
3 |
9 |
Përmirësimi i të menduarit kritik dhe aftësive në kryerjen e hulumtimit në mënyrë të pavarur. |
5 |
10 |
Fitimi i njohurive për të folur në një gjuhë të huaj në një nivel të mjaftueshëm për të komunikuar me kolegët dhe për të kuptuar zhvillimet bashkëkohore në fushën e drejtësisë dhe të jurisprudencës. |
4 |
11 |
Fitimi i aftësive për të respektuar vlerat shoqërore, shkencore dhe etike gjatë mbledhjes dhe interpretimit të të dhënave që kanë të bëjnë me zhvillimet shoqërore dhe atyre në drejtësi. |
5 |
12 |
Ndërgjegjësimi në lidhje me rëndësinë e të drejtave të njeriut dhe mjedisit. |
5 |