EPOKA UNIVERSITY
FACULTY OF LAW AND SOCIAL SCIENCES
DEPARTMENT OF LAW
COURSE SYLLABUS
COURSE INFORMATIONCourse Title: LAW, POLITICS AND MEDIA |
Code | Course Type | Regular Semester | Theory | Practice | Lab | Credits | ECTS |
---|---|---|---|---|---|---|---|
LAW 422 | D | 8 | 4 | 0 | 0 | 4 | 6 |
Academic staff member responsible for the design of the course syllabus (name, surname, academic title/scientific degree, email address and signature) | NA |
Lecturer (name, surname, academic title/scientific degree, email address and signature) and Office Hours: | NA |
Second Lecturer(s) (name, surname, academic title/scientific degree, email address and signature) and Office Hours: | NA |
Teaching Assistant(s) and Office Hours: | NA |
Language: | English |
Compulsory/Elective: | Elective |
Classroom and Meeting Time: | |
Course Description: | Sistemet gjyqësor operojnë në një mjedis kompleks të parimit ligjor, presionit politik, dhe mbulimit mediatik. Elementet e veçanta e këtij mjedisi kompleks janë studiuar në mënyrë tipike nga grupe të ndryshme të individëve që punojnë nga perspektiva të ndryshme ndërkohë që lënda do të ketë tendencë të përqëndrohet në principet ligjor; Qëllimi i kësaj lënde është t’u japë njohuri studentëve lidhur me sistemin gjyqësor dhe mjedisit të saj, si një subjekt i vetëm i integruar të studimit. Lënda do të analizojë tema të tilla si media dhe demokracia, ligji dhe tradita kulturore, sindikatat dhe media, etika dhe ligji, ëiki-leaks dhe informacioni konfidencial, politika e përzgjedhjes gjyqësore, terrorizmi dhe gjykatat, edukata qytetare interneti dhe vetëqeverisja. Lënda do të organizohet në formë diskutimesh akademike të cilat do të drejtohen nga pedagogu i lëndës dhe personazhe të rëndësishëm të botës së media dhe politikës. |
Course Objectives: | Objektivi kryesor i kësaj lënde është ta bëjë të aftë studentin të analizojë cështje mediatike dhe politike të cilat influencojnë mbi sistemin e drejtësisë. Studenti do të fokusohet në parimet ligjore të konfidencialitetit, si shkelet ajo nga rasti i ëikileaks, gjithashtu do të shikohet perceptimi publik i gjykatave dhe legjitimiteti gjyqësor. |
COURSE OUTLINE
|
Week | Topics |
1 | Hyjë në lëndën e Ligjit, Politikës dhe Medias |
2 | Perceptimet publike të gjykatave dhe legjitimitetit gjyqësor |
3 | Gazetaria e drejtësisë penale dhe politika e frikës: Gjetja e ekuilibrit midis edukim dhe argëtimit të tregimeve të vërteta të krimit. |
4 | Shëndeti Publik: përmirësimi i shëndetit përmes politikës, politik bërja dhe shtetasit |
5 | Ëiki-leaks dhe informacionet konfidenciale |
6 | Ligji dhe Kultura popullore |
7 | Sindikatat: media, perceptimet dhe Politika |
8 | Konsumi i medias dhe demokracia: |
9 | Avokatët, gjykatësit, rregullat e etikës dhe kufijtë e fjalës |
10 | Mediat dhe procesi I knfirmimit gjyqësor |
11 | Mbulimi mediatik dhe politika e përzgjedhjes në gjyqësor: bisedë me gjyqtar |
12 | Gjykatat e Krimeve të Rënda dhe rastet e terrorizmit |
13 | Edukata qytetare, interneti, dhe arti i vetëqeverisjes " |
14 | Aspektet etike të dilemave politike me të cilat ballafaqohen gjyqtarët e emëruar/Week 15: Perseritje e lendes |
Prerequisite(s): | |
Textbook: | 1-William Haltom dhe Michael McCann (2004) Distorting the Law: Politics, Media, and the Litigation Crisis, University of Chicago Press, Chicago. 2-William Haltom (1998) Reportin on the Courts: How the mass media cover judicial actions, Cengage Learning, Chicago . |
Other References: | 1-Political Media Fragmentation: Echo Chambers in Cable News, Rebecca Chalif, Georgetown University, July 2011 2-The Trouble With the Echo Chamber Online, New York Times, Natasha Singer, May 28, 2011 |
Laboratory Work: | |
Computer Usage: | jo |
Others: | No |
COURSE LEARNING OUTCOMES
|
1 | Në përfundim të kursit studenti do të bëhet i aftë të analizojë cështje mediatike dhe politike të cilat influencojnë mbi sistemin e drejtësisë.. |
2 | Në përfundim të lëndës studentët do të jenë të aftë të kryejnë humltimet për gazetarinë e të sistemit penal të gjykatave etj. |
3 | Përgatitja me njohuritë më të domodoshme bazë të lëndës parë në aspektin ndërkombëtar. |
4 | Në përfundim të lëndës studentët do të jenë të aftë të analizojnë dhe interpretojnë lidhjet ndërmjet medias politikës dhe sistemit gyqësor. |
COURSE CONTRIBUTION TO... PROGRAM COMPETENCIES
(Blank : no contribution, 1: least contribution ... 5: highest contribution) |
No | Program Competencies | Cont. |
Integrated second cycle study program in Law Program | ||
1 | Fitimi dhe përdorimi i njohurive të avancuara në fushën e drejtësisë dhe jurisprudencës, mbështetur në tekstet mësimore, materialet dhe burimet e tjera shkencore. | 5 |
2 | Fitimi i njohurive rreth çështjeve dhe problematikave të fushës së drejtësisë, së bashku me analizën e aspekteve historike, shoqërore e politike. | 4 |
3 | Fitimi i njohurive rreth organizimit të shtetit. | 4 |
4 | Fitimi i njohurive rreth kapaciteteve të analizës lidhur me konceptet dhe ndarjet kryesore të degëve të së drejtës. | 4 |
5 | Përmirësimi i aftësive për të punuar së bashku me disiplinat kryesore të shkencave sociale dhe disiplinat e tjera të cilat janë të lidhura me drejtësinë. | 5 |
6 | Fitimi i njohurive rreth drejtësisë duke përthithur terminologjinë profesionale të fushës. | 5 |
7 | Përcaktimi i ngjarjeve dhe temave komplekse, nëpërmjet zhvillimit të diskutimeve dhe bërjes së sugjerimeve të reja në përputhje me hulumtimet e fushës. | 5 |
8 | Fitimi i aftësive në përdorimin e programeve kompjuterike dhe të teknologjisë së informacionit me qëllim arritjen e qasjes në dijen aktuale. | 5 |
9 | Përmirësimi i të menduarit kritik dhe aftësive në kryerjen e hulumtimit në mënyrë të pavarur. | 4 |
10 | Fitimi i njohurive për të folur në një gjuhë të huaj në një nivel të mjaftueshëm për të komunikuar me kolegët dhe për të kuptuar zhvillimet bashkëkohore në fushën e drejtësisë dhe të jurisprudencës. | 5 |
11 | Fitimi i aftësive për të respektuar vlerat shoqërore, shkencore dhe etike gjatë mbledhjes dhe interpretimit të të dhënave që kanë të bëjnë me zhvillimet shoqërore dhe atyre në drejtësi. | 5 |
12 | Ndërgjegjësimi në lidhje me rëndësinë e të drejtave të njeriut dhe mjedisit. |
COURSE EVALUATION METHOD
|
Method | Quantity | Percentage |
Midterm Exam(s) |
1
|
30
|
Project |
1
|
40
|
Quiz |
2
|
15
|
Total Percent: | 100% |
ECTS (ALLOCATED BASED ON STUDENT WORKLOAD)
|
Activities | Quantity | Duration(Hours) | Total Workload(Hours) |
Course Duration (Including the exam week: 16x Total course hours) | 16 | 3 | 48 |
Hours for off-the-classroom study (Pre-study, practice) | 14 | 3 | 42 |
Mid-terms | 1 | 20 | 20 |
Assignments | 0 | ||
Final examination | 1 | 40 | 40 |
Other | 0 | ||
Total Work Load:
|
150 | ||
Total Work Load/25(h):
|
6 | ||
ECTS Credit of the Course:
|
6 |