EPOKA UNIVERSITY
FACULTY OF LAW AND SOCIAL SCIENCES
DEPARTMENT OF LAW
COURSE SYLLABUS
COURSE INFORMATIONCourse Title: COMPARATIVE LEGAL SYSTEMS LAW |
| Code | Course Type | Regular Semester | Theory | Practice | Lab | Credits | ECTS |
|---|---|---|---|---|---|---|---|
| LAW 524 | D | 10 | 4 | 0 | 0 | 4 | 6 |
| Academic staff member responsible for the design of the course syllabus (name, surname, academic title/scientific degree, email address and signature) | NA |
| Lecturer (name, surname, academic title/scientific degree, email address and signature) and Office Hours: | NA |
| Second Lecturer(s) (name, surname, academic title/scientific degree, email address and signature) and Office Hours: | NA |
| Teaching Assistant(s) and Office Hours: | NA |
| Language: | English |
| Compulsory/Elective: | Elective |
| Classroom and Meeting Time: | |
| Course Description: | Kursi synon të njohë studentët me sistemet ligjore kryesore duke iu referuar në mënyrë të vecantë ndryshimet midis civil Law dhe common Law. Kursi do të përqendrohet në specifikat tipike të dy traditave, më konkretisht eksperienca e Britanike dhe e SHBA lidhur me Common Law dhe eksperienca e Francës, Gjermanisë dhe Italisë lidhur me sistemin e Civil Law. Tradita do të studiohet në nivel krahasues historik, duke vënë së pari në dukje ndërveprimin midis komponentëve të ndryshëm (jurisprudenca, praktika gjyqësore dhe legjislacioni) në gjenerimin e legjislacionit dhe klasifikimeve kryesore të së drejtës private, dhe së dyti ndryshimet në sistemin e arsimimit dhe trainimit të juristëve dhe qasjen tipike të juristëve të common Law krahasuar me juristët e traditës civile. Vëmendje e vecantë do ti kushtohet burimeve aktuale të së drejtës private në sistemet e ndryshme ligjore dhe fenomenti të qarkullimit të modeleve ligjore. Lënda fokusohet në analizimin se sa krahasimet kritike janë të rëndësishme për të kuptuar globalizimit të mendimit ligjor duke e zhvendosur fokusin tonë nga karahasimi klasike i së drejtës ndërmjet të drejtës civile kundrejt common law për çështjet e prodhimit dhe marrjes së mendimit juridik, arsyetimit ligjor dhe ideologjisë, huazimet dhe migrimet e idetë ligjore. |
| Course Objectives: | Qëllimi i kësaj lëndë është shqyrtimi i traditat kryesore metodologjike si dhe implikimet e tyre praktike në krahasimin e institucioneve të ndryshme ligjore në Shtetet e Bashkuara, Evropë, Amerikë Latine, Azi, Afrikë dhe Lindjen e Mesme. Lënda adreson preferencat metodologjike të pranishëm në fillimin e disiplinës së drejtës krahasuese në kapërcyell të shekullit të njëzetë. Ajo trajton dallimin klasik në mes të drejtës civile dhe të përbashkët dhe në mes të Evropës kontinentale dhe sistemet ligjore anglo-amerikan. |
|
COURSE OUTLINE
|
| Week | Topics |
| 1 | E Drejta e krahasuar qëllimi dhe pëerdorimi; Rëndësia e terminologjisë në krahasimin e sistemeve ligjore |
| 2 | Tradita e Civil Law: Historia, kultura dhe shpërndarja |
| 3 | Strukturat ligjore në sistemin e Civil Law |
| 4 | Aktorët ligjorë në traditën e CivIl Law |
| 5 | Procedurat në sistemin e Civil Law |
| 6 | Tradita e Common Law: Historia, kultura dhe shpërndarja |
| 7 | Strukturat ligjore në sistemin e Common |
| 8 | Aktorët ligjorë në sistemin Common Law |
| 9 | Rregullat dhe procedurat ne sistemin Common Law |
| 10 | Civil Law vs Common Law |
| 11 | E drejta Europiane supranacionale dhe institucionet |
| 12 | Tradita ligjore talmudike |
| 13 | Tradita ligjore Hindu dhe Konfuciane |
| 14 | Tradita ligjore talmudike |
| Prerequisite(s): | N/A |
| Textbook: | Mathias Reimann and Reinhard Zimmermann (ed) (2008) The Oxford Handbook of Comparative Law OUP, Oxford |
| Other References: | Patrick Glenn (2010) Legal Traditions of the World: Sustainable Diversity in Law 4 rht edition OUP, Oxford |
| Laboratory Work: | N/A |
| Computer Usage: | N/A |
| Others: | No |
|
COURSE LEARNING OUTCOMES
|
| 1 | Studentët do të marrin njohuri thelbësore dhe në të njëjtën kohë do të jenë të aftë të krahasojnë tiparet kryesore të traditave ligjore perëndimore. |
| 2 | Studentët do të marrin njohuri mbi hisorinë dhe kuturën e shteteve që do të studiojnë dhe menyrën si këta faktorë (kulturor dhe historik) lidhen me zhvillimin e strukturave ligjore dhe rregullave sunstanciale. |
| 3 | Studentët do të kenë mundësinë të fitojnë aftësi analitike në mënyrë që kryejnë studime të mëtejshme krahasuese. |
| 4 | Studentët do të marrin njohuritë bazë mbi parimet e marredhenieve nderkombetare. |
|
COURSE CONTRIBUTION TO... PROGRAM COMPETENCIES
(Blank : no contribution, 1: least contribution ... 5: highest contribution) |
| No | Program Competencies | Cont. |
| Integrated second cycle study program in Law Program | ||
|
COURSE EVALUATION METHOD
|
| Method | Quantity | Percentage |
| Midterm Exam(s) |
1
|
35
|
| Final Exam |
1
|
60
|
| Attendance |
5
|
|
| Total Percent: | 100% |
|
ECTS (ALLOCATED BASED ON STUDENT WORKLOAD)
|
| Activities | Quantity | Duration(Hours) | Total Workload(Hours) |
| Course Duration (Including the exam week: 16x Total course hours) | 16 | 3 | 48 |
| Hours for off-the-classroom study (Pre-study, practice) | 14 | 3 | 42 |
| Mid-terms | 1 | 20 | 20 |
| Assignments | 0 | ||
| Final examination | 1 | 40 | 40 |
| Other | 0 | ||
|
Total Work Load:
|
150 | ||
|
Total Work Load/25(h):
|
6 | ||
|
ECTS Credit of the Course:
|
6 | ||