EPOKA UNIVERSITY
FACULTY OF ECONOMICS AND ADMINISTRATIVE SCIENCES
DEPARTMENT OF BANKING AND FINANCE
COURSE SYLLABUS
2024-2025 ACADEMIC YEAR
COURSE INFORMATIONCourse Title: EKONOMETRI FINANCIARE I |
Code | Course Type | Regular Semester | Theory | Practice | Lab | Credits | ECTS |
---|---|---|---|---|---|---|---|
BAFAL 333 | B | 5 | 2 | 0 | 2 | 3 | 5 |
Academic staff member responsible for the design of the course syllabus (name, surname, academic title/scientific degree, email address and signature) | Dr. Fatbardha Morina fmorina@epoka.edu.al |
Main Course Lecturer (name, surname, academic title/scientific degree, email address and signature) and Office Hours: | Dr. Fatbardha Morina fmorina@epoka.edu.al , 8:30 - 16:30 (12:30-13:30 break time) |
Second Course Lecturer(s) (name, surname, academic title/scientific degree, email address and signature) and Office Hours: | NA |
Language: | Albanian |
Compulsory/Elective: | Compulsory |
Study program: (the study for which this course is offered) | Bachelor in Banking and Finance (Albanian) |
Classroom and Meeting Time: | Tuesday 14:45-15:30;15:45-16:30 E/B33 Thursday 4:45-15:30;15:45-16:30/Electronics Lab III |
Teaching Assistant(s) and Office Hours: | NA |
Code of Ethics: |
Code of Ethics of EPOKA University Regulation of EPOKA University "On Student Discipline" |
Attendance Requirement: | 75% |
Course Description: | Studenti duhet të zotërojë njohuritë statistikore dhe ato ekonometrike që e lejojnë të analizojë në mënyrë kritike marrëdhëniet mes variablave të ndryshme. Njohuritë e përftuara nga studenti mundësojnë gjithshtu testimin e teorive të ndryshme ekonomike në kushte dhe rrethana specifike. Studenti në përfundim të programit lëndor është i aftë të përdorë në mënyrë profesionale programin E-views në zgjidhjen dhe komentimin adekuat të modeleve të regresionit linear. |
Course Objectives: | Objektiva primare e ketij kursi është t’iu mësojë studenteve teknikat eknonometrike kyçe si në kontekstin empirik ashtu dhe në atë teorik. Kursi hedh themelet e krijimit të dijes mbi metodat ekonometrike, cilësitë e gjithësecilës dhe interpretimin e tyre. Trajtime të koncepteve teorike më te avancuara lihen për ne kurset e ardhshme. Ky kurs mbi të gjitha i mundëson studenteve experience praktike në përdorimin e programit ekonometrik EViews. |
BASIC CONCEPTS OF THE COURSE
|
1 | Classical Linear Model Assumptions |
2 | Ordinary Least Squares |
3 | Weighted Least Squares, Feasible Least Squares |
4 | Linear Probability Model |
5 | Interaction Terms |
6 | Quadratic Terms |
7 | Turning Point |
8 | Hypothesis Testing |
9 | Prediction Intervals |
10 | Goodness of Fit |
COURSE OUTLINE
|
Week | Topics |
1 | Hyrje në Ekonometri, Metoda e Vlerësimit, Projekti Lëndor & Llojet e të dhënave |
2 | Kapitulli 1: Natyra e të Dhënave Ekonometrike & Llojet e tyre Në këtë kapitull do të trajtohen konceptet si më poshtë: - EKONOMETRIA: Çfarë është dhe me se merret? - Hapat në analizën e të dhënave (Analiza Empirike) - Struktura e të dhënave Ekonomike - Kausaliteti dhe Kushti “Ceteris Paribus” - Rifreskim I Disa Njohurive Statistikore (Fq 1-16) |
3 | Kapitulli 2: Regresioni i thjeshtë linear Cështjet që do të trajtohen janë: 1-Regresioni i thjeshtë linear me Data Kros-Seksionale 2- Metoda OLS (METODA E KATROREVE MË TË VEGJËL – Ordinary Least Squares 3-Njësitë e Matjes dhe Forma e Funksionit 3.1 – Efekti I Ndryshimit të Njesisë së Matjes së Variablës (së varur/pavarur) 3.2 – Përfshirja e Marredhënieve Jolineare në Ekuacione Lineare Regresioni 4- Llojet e Modeleve të Regresionit Linear 5- Vetite e Koeficenteve OLS 6- Gauss Markov Assumptions (supozimet / teorema e G.M) fq( 22-57) |
4 | Kapitulli 3: Regresioni i Përbëre Linear (Llogaritja dhe Interpretimi)Cështjet që do të trajtohen janë si më poshtë: Regresioni i përbërë dhe interpretimi i rezultateve dhe prezantimi i përparësive që ka në krahasim me regresionin e thjeshtë (fq 69-71). - Problemi i Variables së “Hequr” - Problemi i Variables së “Pavend”- Supozimet e G.Markov (76-101) |
5 | Kapitulli 4: Thellimi i Koncepteve mbi R.P.L . Pasi sutudentët kanë marrë në bazë përsa I përket regresionit të përbërë linear , studentëve u është prezatuar proceduart që ndiqen për testimin e tyre: t-test( test I një anshëm, test I dyanshëm; ), P-value (pg 133), confidence intervals (pg 138), F-test (exclusion restrictions; pg 143 Wooldridge). Interpretimi i: koeficientit beta, P values, the coefficient of determination( koeficienti I dermincaionit), P (F-statistic) (pg 154). |
6 | Kapitulli 5: Metoda e Katroreve më të Vegjël (OLS Estimation) 5.1 Konsistena e OLS (pg 169-172), Asymptotic Normality and Large Sample Inference (pg 173, Wooldridge); The Lagrange Multiplier Statistic (pg 178, Wooldridge); Asymptotic Efficiency of OLS (pg 181, Wooldridge) |
7 | Application Nr:1 (Computer-Based) |
8 | Midterm (Paper - Based) |
9 | Kapitulli 6: Thellim Njohurish mbi OLS. 6.1 Efekti I ndryshimit të njësisë matëse të variablës në OLS. 6.2 Modeli me terma kuadratik, interaction term (pg 191-194). Nested and non-nested models, adjusted R-squared, error variance, parashikimi dhe analiza e termit të gabimit (pg 200-212). |
10 | Kapitulli 7: R.P.L me variabël të varur Kualitative (dummy) 7.1 Përshkrimi I informacionit cilësor. 7.2 Rasti kur variabla e varuar është dummy (pg 235). 7.3 Përdorimi I variablës dummy për disa kategori . 7.5 Interpretimi I regresionit me variabël të varur dummy. (pg 256) |
11 | Kapitulli 8: Heteroskedasticiteti 8.1 Pasojat e hetorskedasticitetit, testet e përdorura dhe cilat janë mënyrat për të zgjidhur këtë problem (pg 269-274) . White Test ose Breusch Pagan Test (pg 275-279). GLS (generalized least squares) dhe Weighted Least Squares Estimation (pg 280-286). |
12 | Prezantime Projekti |
13 | Application Nr:2 (Computer-Based) |
14 | Përsëritje (Teori + Ushtrime) |
Prerequisite(s): | na |
Textbook(s): | Introduction to Econometrics, J.M. Wooldridge, Cengage Learning Analysis of Economic Data. Gary Koop, Second Edition. |
Additional Literature: | na |
Laboratory Work: | yes |
Computer Usage: | yes (Eviews Software) |
Others: | No |
COURSE LEARNING OUTCOMES
|
1 | Studenti është i aftë të kuptojë natyrën e ekonometrisë dhe të aplikojë metoda të ndryshme ekonometrike |
2 | Studenti është i aftë të ndërtojnë modele ekonometrike |
3 | Studenti është i aftë të testojë saktësinë e modeleve ekonometrike si dhe ti interpretojë rezultatet në mënyre korrekte |
4 | Studenti përdor njohuritë e përftuara gjatë kursit për t'iu përgjigjur problemeve ekonomike/atyre nga jeta reale apo per te testuar teori ekonomike |
COURSE CONTRIBUTION TO... PROGRAM COMPETENCIES
(Blank : no contribution, 1: least contribution ... 5: highest contribution) |
No | Program Competencies | Cont. |
Bachelor in Banking and Finance (Albanian) Program | ||
1 | Studentët fitojnë aftësinë e të parit të problemeve te përditshme nga një perspektivë më e gjerë dhe të ndërgjegjësuar mbi rëndësinë e etikës profesionale dhe integritetit në vendin e punës | |
2 | Studentet zhvillojne njohuritë e tyre në fushën e bankë financës duke perfshirë, konceptet, teoritë dhe pjesën analitike. | |
3 | Studentet arrijne te kuptojnë bazat e financës së korporatave, rëndësinë e menaxhimit financiar në një sipërmarrje, si dhe te zgjerojnë më tej njohuritë në këtë fushë. | |
4 | Studentet jane te afte te aplikojne modelet e vleresimit te aseteve të ndryshme financiare, te masin riskun dhe normën e kthimit dhe të përshkruajnë raportin mes tyre. | |
5 | Studentët marrin njohuri mbi bazën ligjore dhe funksionimin e sistemit bankar dhe bankës qëndrore si dhe sistemin bankar ndërkombëtar. | |
6 | Studentet janë të aftë të kuptojnë dhe të vënë në përdorim teoritë themelore ekonomike dhe mjetet për të zgjidhur problemet ekonomike qe hasen ne industrinë e shërbimeve financiare dhe bankare. | |
7 | Studentet kanë aftësinë të pwrdorin të dhënat financiare, ekonomike dhe ato kontabël si dhe informacione të tjera për të zgjidhur probleme të ndryshme të biznesit me antë të modeleve statistikore dhe matematikore. | |
8 | Studentët zhvillojnë aftësitë në fushën e IT dhe ato numerike, si dhe njohuritë mbi databazat të cilat mund ti përdorin në industrinë e shërbimeve financiare për të adresuar zhvillimet rrënjësorë që ka sjellë teknologjia financiare. | |
9 | Studentët zhvillojnë aftësinë e të menduarit kritik, analizës, interpretimit, zgjidhjes së problemeve dhe nxjerrjes së konkluzioneve, si dhe komunikimit në mënyrë efektive në nivel individual apo në skuadër. | |
10 | Studentet kanë mundësinë e zotërimit të kompetencave apo aftësive për zhvillimin profesional në industrinë e shërbimeve financiare apo për të ndjekur studimet e mëtejshme brënda kësaj disipline. |
COURSE EVALUATION METHOD
|
Method | Quantity | Percentage |
Midterm Exam(s) |
1
|
25
|
Project |
1
|
15
|
Lab/Practical Exams(s) |
2
|
10
|
Final Exam |
1
|
30
|
Attendance |
10
|
|
Total Percent: | 100% |
ECTS (ALLOCATED BASED ON STUDENT WORKLOAD)
|
Activities | Quantity | Duration(Hours) | Total Workload(Hours) |
Course Duration (Including the exam week: 16x Total course hours) | 16 | 4 | 64 |
Hours for off-the-classroom study (Pre-study, practice) | 16 | 2 | 32 |
Mid-terms | 1 | 6 | 6 |
Assignments | 0 | ||
Final examination | 1 | 10 | 10 |
Other | 1 | 13 | 13 |
Total Work Load:
|
125 | ||
Total Work Load/25(h):
|
5 | ||
ECTS Credit of the Course:
|
5 |
CONCLUDING REMARKS BY THE COURSE LECTURER
|
Students are expected to have gained a comprehensive understanding of Econometrics. Meanwhile, students should work with real data from companies that operate in Albania in order to organize and interpret the data. |