EPOKA UNIVERSITY
FACULTY OF ECONOMICS AND ADMINISTRATIVE SCIENCES
DEPARTMENT OF BANKING AND FINANCE
COURSE SYLLABUS
2021-2022 ACADEMIC YEAR
COURSE INFORMATIONCourse Title: KRAHASIMI I SISTEMIT BANKAR |
Code | Course Type | Regular Semester | Theory | Practice | Lab | Credits | ECTS |
---|---|---|---|---|---|---|---|
BAFAL 335 | B | 5 | 3 | 0 | 0 | 3 | 5 |
Academic staff member responsible for the design of the course syllabus (name, surname, academic title/scientific degree, email address and signature) | NA |
Main Course Lecturer (name, surname, academic title/scientific degree, email address and signature) and Office Hours: | Assoc.Prof.Dr. Albana Demi ademi@epoka.edu.al , Dr. Albana Demi |
Second Course Lecturer(s) (name, surname, academic title/scientific degree, email address and signature) and Office Hours: | NA |
Teaching Assistant(s) and Office Hours: | NA |
Language: | Albanian |
Compulsory/Elective: | Compulsory |
Study program: (the study for which this course is offered) | Bachelor in Banking and Finance (Albanian) |
Classroom and Meeting Time: | |
Code of Ethics: |
Code of Ethics of EPOKA University Regulation of EPOKA University "On Student Discipline" |
Attendance Requirement: | |
Course Description: | Sistemet bankare janë zhvilluar në mënyra të ndryshme në vende të ndryshme në varësi të proceseve të zhvillimit të tyre ekonomik ose rajonit qe i përkasin. Sistemet bankare janë karakterizuar nga fenomene tipike dhe atipike të cilet kane pasur efektet e tyre në performancën dhe zhvillimin ekonomik të të gjithë sistemit. Kjo lëndë synon të paraqesë një analizë krahasimore të sistemeve të ndryshme bankare duke identifikuar indikatorët kryesor ndërkombëtar të performancës, rregullat dhe kornizat ligjore ekzistuese, mbikqyrjen bankare, impaktin ekonomik, rrugën e zhvillimit dhe identifikimin e problemeve dhe veshtirësive kryesore. Gjate analizimit të aspekteve të mësipërme nxirren konkluzione rreth avantazheve dhe disavatazheve të sitemeve të ndryshme të cilat shërbejnë si një bazë e mirë në mbështetje të proceseve vendimarrëse të bankave dhe dizenjuesve të politikave ekonomike dhe financiare. |
Course Objectives: | Lënda “Krahasimi i sistemit Bankar” synon që nëpërmjet analizës krahasuese ekonomike të paraqesë zhvillimin e sistemit bankar në nivel kombëtar dhe ndërkombëtar. Studentët do të njihen më kuadrin ligjor dhe nënligjor në zbatim tij. Kjo lëndë paraqet gjithashtu krizat dhe ndryshimet që ka pësuar sistemi bankar në vite, të cilat kanë pasoja të ndjeshme në ekonominë kombëtare dhe ndërkombëtare. Në përfundim të lëndës nëpërmjet njohurive të fituara, studentët do të jenë të aftë të menaxhojnë performancën e tyre. Për të qenë të suksesshëm, punonjësit e angazhuar në sistemin bankar dhe financiar shpesh u duhet të përkushtohen me orë të gjata në një mjedis me presion në zgjidhjen me sukses të problemeve ekonomike. |
BASIC CONCEPTS OF THE COURSE
|
1 | Studentet do të mund të fitojnë aftësi për të kuptuar, analizuar, dhe zgjidhur problem dhe studime rasti ne lidhje me tregjet dhe institucionet financiare. |
2 | Parimet e tregjeve financiare. |
3 | Shërbimet në institucionet financiare |
4 | Teoritë e tregjeve financiare ndërkombëtare. |
5 | Këmbimi valuator, bursa. |
6 | Përdorimet e derivateve financiare. |
7 | Sektori privat dhe publik bankar . |
8 | Financa publike |
9 | Menaxhimit të riskut |
10 | Menaxhimit financiar |
COURSE OUTLINE
|
Week | Topics |
1 | Përkufizimi dhe Karakteristikat e Sistemit financiar bankar (faqe 3-44) |
2 | Struktura e bankave rritja dhe zhvillimi i tyre, analizë krahasuese (faqe 65 - 120) |
3 | Analiza empirike dhe indikatorët kryesorë të sistemeve bankare ( |
4 | Roli i bankës qendrore dhe përgjegjesia e sistemit bankar në zhvillimin ekonomik (faqe 355-393) |
5 | Performanca e bankave: analizë krahasuese në vende te ndryshme (435-462) |
6 | Përqëndrimi financiar dhe zgjerimi i degëve te bankave (Faqe 463-487) |
7 | Krahasueshmëria e rregullave ndërkombëtare bankare – kuadri ligjor e nënligjor ne zbatim te tij (Faqe 515-536) |
8 | Mbikqyrja dhe drejtimi bankar, (faqe 561-582) |
9 | Paraja dhe inflacioni. Banka Qendrore Europiane dhe sistemi bankar European (faqe 604-632) |
10 | Mekamizmat e politikave monetare (faqe 583-603) |
11 | Sistemi bankar i Shteteve te Bashkuara te Amerikes dhe roli i tij ne sistemin bankar ndërkombëtar (leksione faqe 1-25) |
12 | Sistemi bankar shqiptar, krahasimi i tij me sistemin Europian bankar. (leksione faqe 26-50) |
13 | Krizat bankare dhe roli i tyre në zhvillimin e sistemit bankar nderkombetar. Trended, zhvillimi dhe globalizimi (Leksione faqe 51-75) |
14 | Prezantimi i Projekteve / Review Session |
Prerequisite(s): | Bankat dhe institucionet e tjera financiare inkurajojnë një sistem efikas dhe fleksibël makro monetare dhe politika të tjera për rritjen ekonomike. |
Textbook(s): | Economics of Money, Banking and Financial Markets: Global Edition, 12th Edition, 2019Money, Banking, and Financial Markets by Anthony Saunders and Marcia Cornett and Otgo Erhemjamts, 8th Edition Published: February 11, 2021 |
Additional Literature: | Routledge Research in Finance and Banking Law, Structure of Financial Regulation: Theories and International Experiences, June 2014. |
Laboratory Work: | Yes |
Computer Usage: | Yes |
Others: | No |
COURSE LEARNING OUTCOMES
|
1 | Kursi synon që studentët do të kenë aftësitë e nevojshme që kërkohen ne sektorin privat dhe atë publik. |
2 | Kursi jep një njohuri dhe kuptim të plotë të sistemeve të ndryshme bankare dhe të sistemit financiar ndërkombëtar |
3 | Kursi jep mjetet kryesore empirike dhe analitike për krahasimin e bankave dhe sistemeve bankare |
4 | Shpjegon ndryshimin, avantazhet dhe disavantazhet e sistemeve kryesore bankare ekzistuese dhe funksionuese |
5 | Përmes analizës së hollësishme krahasuese u mundëson studentëve të nxjerrin përfundime për mënyrën e funksionimit të sistemeve të ndryshme bankare duke i përgatitur siç duhet ato për proceset e ardhshme të vendimmarrjes. |
6 | Kursi synon të japë një krahasim analitik të sistemeve të ndryshme bankare |
7 | Qëllimi i kursit karakterizohet nga disa aspekte tipike dhe jo tipike, të cilat ndikuan në performancën dhe zhvillimin ekonomik të të gjithë sistemit bankar |
8 | Kursi siguron një pasqyrë të krizave financiare dhe kultures së punës në financa. |
9 | Kursi na njeh me dinamikat madhore që nxisin akumulimin dhe shpërndarjen e kapitalit. |
10 | Kursi u ofron studenteve një pamje te detajuar si të mund te punojne ne sistemin bankar. |
COURSE CONTRIBUTION TO... PROGRAM COMPETENCIES
(Blank : no contribution, 1: least contribution ... 5: highest contribution) |
No | Program Competencies | Cont. |
Bachelor in Banking and Finance (Albanian) Program | ||
1 | Studentët fitojnë aftësinë e të parit të problemeve te përditshme nga një perspektivë më e gjerë dhe të ndërgjegjësuar mbi rëndësinë e etikës profesionale dhe integritetit në vendin e punës | 5 |
2 | Studentet zhvillojne njohuritë e tyre në fushën e bankë financës duke perfshirë, konceptet, teoritë dhe pjesën analitike. | 5 |
3 | Studentet arrijne te kuptojnë bazat e financës së korporatave, rëndësinë e menaxhimit financiar në një sipërmarrje, si dhe te zgjerojnë më tej njohuritë në këtë fushë. | 4 |
4 | Studentet jane te afte te aplikojne modelet e vleresimit te aseteve të ndryshme financiare, te masin riskun dhe normën e kthimit dhe të përshkruajnë raportin mes tyre. | 4 |
5 | Studentët marrin njohuri mbi bazën ligjore dhe funksionimin e sistemit bankar dhe bankës qëndrore si dhe sistemin bankar ndërkombëtar. | 5 |
6 | Studentet janë të aftë të kuptojnë dhe të vënë në përdorim teoritë themelore ekonomike dhe mjetet për të zgjidhur problemet ekonomike qe hasen ne industrinë e shërbimeve financiare dhe bankare. | 5 |
7 | Studentet kanë aftësinë të pwrdorin të dhënat financiare, ekonomike dhe ato kontabël si dhe informacione të tjera për të zgjidhur probleme të ndryshme të biznesit me antë të modeleve statistikore dhe matematikore. | 4 |
8 | Studentët zhvillojnë aftësitë në fushën e IT dhe ato numerike, si dhe njohuritë mbi databazat të cilat mund ti përdorin në industrinë e shërbimeve financiare për të adresuar zhvillimet rrënjësorë që ka sjellë teknologjia financiare. | 4 |
9 | Studentët zhvillojnë aftësinë e të menduarit kritik, analizës, interpretimit, zgjidhjes së problemeve dhe nxjerrjes së konkluzioneve, si dhe komunikimit në mënyrë efektive në nivel individual apo në skuadër. | 5 |
10 | Studentet kanë mundësinë e zotërimit të kompetencave apo aftësive për zhvillimin profesional në industrinë e shërbimeve financiare apo për të ndjekur studimet e mëtejshme brënda kësaj disipline. | 4 |
COURSE EVALUATION METHOD
|
Method | Quantity | Percentage |
Homework |
1
|
5
|
Midterm Exam(s) |
1
|
30
|
Project |
1
|
10
|
Quiz |
1
|
5
|
Case Study |
1
|
5
|
Final Exam |
1
|
45
|
Total Percent: | 100% |
ECTS (ALLOCATED BASED ON STUDENT WORKLOAD)
|
Activities | Quantity | Duration(Hours) | Total Workload(Hours) |
Course Duration (Including the exam week: 16x Total course hours) | 16 | 3 | 48 |
Hours for off-the-classroom study (Pre-study, practice) | 16 | 3 | 48 |
Mid-terms | 1 | 12 | 12 |
Assignments | 1 | 0 | |
Final examination | 1 | 17 | 17 |
Other | 1 | 0 | |
Total Work Load:
|
125 | ||
Total Work Load/25(h):
|
5 | ||
ECTS Credit of the Course:
|
5 |
CONCLUDING REMARKS BY THE COURSE LECTURER
|