EPOKA UNIVERSITY
FACULTY OF ECONOMICS AND ADMINISTRATIVE SCIENCES
DEPARTMENT OF BANKING AND FINANCE
COURSE SYLLABUS
2021-2022 ACADEMIC YEAR
COURSE INFORMATIONCourse Title: MAT. PËR EKONOMINË DHE BIZNESIN I |
Code | Course Type | Regular Semester | Theory | Practice | Lab | Credits | ECTS |
---|---|---|---|---|---|---|---|
BUSAL 101 | A | 1 | 4 | 0 | 0 | 4 | 5 |
Academic staff member responsible for the design of the course syllabus (name, surname, academic title/scientific degree, email address and signature) | NA |
Main Course Lecturer (name, surname, academic title/scientific degree, email address and signature) and Office Hours: | M.Sc. Vasil Lino vlino@epoka.edu.al , Monday-Friday 8:30- 17:30 |
Second Course Lecturer(s) (name, surname, academic title/scientific degree, email address and signature) and Office Hours: | NA |
Teaching Assistant(s) and Office Hours: | NA |
Language: | English |
Compulsory/Elective: | Compulsory |
Study program: (the study for which this course is offered) | Bachelor in Banking and Finance (Albanian) |
Classroom and Meeting Time: | |
Code of Ethics: |
Code of Ethics of EPOKA University Regulation of EPOKA University "On Student Discipline" |
Attendance Requirement: | |
Course Description: | Megjithëse në këtë kurs do të përdoren metodat dhe rregullat matematikore në masë, fokusi do jetë mbi teknikat e modelimit ekonomik. Qëllimi i këtij kursi është të japë bazat e matematikës për biznes. përkatësisht, funksionet, derivativat dhe diferencialet. Për më tepër shumica e modelimeve ekonomike shfaqen në formën e modeleve lineare. |
Course Objectives: | Qëllimi i kursit është të japë njohuri bazë të matematikës në fushën e biznesit dhe ekonomisë. Njohuri si, funksionet, derivatet, diferencialet, optimizimet dhe integralet. Për më tepër, shumica e modeleve në ekonomi paraqiten në formë modeli linear. Për këtë arsye kërkohen njohuri të përgjithshme të algjebrës lineare. |
BASIC CONCEPTS OF THE COURSE
|
1 | Veprimet algjebrike dhe grafiku i funksionit linear |
2 | Mënyrat dhe etapat e zgjidhjes të ekuacioneve dhe të sistemeve të dy ekuacioneve lineare me dy ndryshore |
3 | Funksionet ekonomike si raste të veçantë të funksionit matematik linear |
4 | Të gjitha vetitë e funksionit të gradës së dytë dhe grafikët e tij |
5 | Funksionet ekonomikë si raste të funksionit matematik të gradës së dytë. |
6 | Vetitë dhe grafikët e funksioneve fuqi |
7 | Vetitë dhe grafikët e funksioneve logaritmik dhe eksponencialë. Zbatimet në ekonomi. |
8 | Përqindjet, llogaritjet e tyre në situata të ndryshme. Përdorimi i tyre në shkencat ekonomike. |
9 | Normat e interesave bankare dhe vlerësimi paraprak i investimeve |
10 | Zbatime të progrsioneve gjeometrike dhe serive gjeometrike në aktivitetin e bankave |
COURSE OUTLINE
|
Week | Topics |
1 | Derivati i funksionit. Funksionet marxhinale. Elasticiteti |
2 | Optimizimi i funksioneve ekonomike |
3 | Elasticitet i pjesshem. Optimizimi pa kufizime, pa kushte |
4 | Ushtrime perseritje. Quiz 1 |
5 | Optimizimi me kufizim me kushte. Shumezuesit e Lagranzhit. |
6 | Ushtrime perseritje |
7 | Midterm |
8 | Integrim i papercaktuar. Integrim i caktuar. |
9 | Matricat. Veprimet me matricat. |
10 | Rregulli i Cramer |
11 | Ushtrime perseritje. Quiz 2 |
12 | Zgjidhja grafike e problemeve te programimit linear. |
13 | Ekuacionet diferenciale |
14 | Perseritje. Ushtrime |
Prerequisite(s): | NA |
Textbook(s): | Leksione te pergatitura ne pershtatje me programin. Other: Ian Jacque, mathematics for economics and business, Pearson ninth edition 2018 |
Additional Literature: | Essential Mathematics for Economic Analysis. Pearson fifth Edition 2016. Knut Sydsaeter, Peter Hammond, Arne Strom & Andres Carvajal |
Laboratory Work: | NA |
Computer Usage: | NA |
Others: | No |
COURSE LEARNING OUTCOMES
|
1 | Të aftësojë studentët me aplikimet e njohurive matematike në ekonomi dhe financë |
2 | Të sigurojë lidhjen e njohurive matematike me njohuritë financiare |
3 | Përvetësimi i modeleve teknike të ekonomisë |
4 | Përvetësimi i aftësive analitike të analizave. |
5 | Të shkathtësojë studentët në përdorimin e aparatit matematik për zgjidhjen e problemeve të ndryshme ekonomike |
6 | Te analizoje te ardhurat, kostot per te rritur fitimin |
7 | Te zgjidhi trinomin e fuqise dyte dhe te optimizoje fitimin |
8 | te aftesohet ne llogaritjet e perqindjeve dhe interesit te perbere |
COURSE CONTRIBUTION TO... PROGRAM COMPETENCIES
(Blank : no contribution, 1: least contribution ... 5: highest contribution) |
No | Program Competencies | Cont. |
Bachelor in Banking and Finance (Albanian) Program | ||
1 | Studentet do të mund të fitojnë aftësi për të kuptuar, analizuar, dhe zgjidhur problem dhe studime rasti ne lidhje me tregjet dhe institucionet financiare. | 5 |
2 | Ata do të specializohen në parimet e tregjeve financiare. | 4 |
3 | Ata do të marrin njohuri përsa i përket llojeve dhe shërbimeve në institucionet financiare. | 5 |
4 | Ata do të mësojnë parimet dhe teoritë e tregjeve financiare ndërkombëtare. | 4 |
5 | Ata do të përvetësojnë aplikimet dhe veprimet që kryhen në tregjet e këmbimit valuator. | 4 |
6 | Ata do të marrin njohuri për të gjithë llojet dhe përdorimet e derivateve financiare. | 5 |
7 | Ata kanë aftësitë e nevojshme që kërkohen ne sektorin privat dhe atë shtetëror . | 4 |
8 | Ata kanë për qëllim të bëhen specialist në një nga fushat e departamentit që ata zgjedhin nga lista e ekonomisë së përgjithshme, ekonomisë financiare, financës publike, financës së korporatës, menaxhimit financiar, financa ndërkombëtare, tregjet dhe institucionet financiare, sistemi bankar dhe banka qëndrore, financa ndërkombëtare dhe sistemi bankar, paraja dhe sistemi bankar, tregjet ndërkombëtare dhe sistemi bankar. | 3 |
9 | Studentët do të kenë mundësi të përvetësojnë teoritë e menaxhimit të riskut në mënyrë që të zgjidhin problemet në lidhje me rezikun financiar. | 5 |
10 | Ata do të mësojnë parimet e kompanive të sigurimeve që operojne në tregjet ndërkombëtare dhe ato vëndase. | 4 |
COURSE EVALUATION METHOD
|
Method | Quantity | Percentage |
Midterm Exam(s) |
1
|
35
|
Quiz |
2
|
5
|
Final Exam |
1
|
45
|
Attendance |
10
|
|
Total Percent: | 100% |
ECTS (ALLOCATED BASED ON STUDENT WORKLOAD)
|
Activities | Quantity | Duration(Hours) | Total Workload(Hours) |
Course Duration (Including the exam week: 16x Total course hours) | 16 | 4 | 64 |
Hours for off-the-classroom study (Pre-study, practice) | 16 | 2 | 32 |
Mid-terms | 1 | 12 | 12 |
Assignments | 0 | ||
Final examination | 1 | 17 | 17 |
Other | 0 | ||
Total Work Load:
|
125 | ||
Total Work Load/25(h):
|
5 | ||
ECTS Credit of the Course:
|
5 |
CONCLUDING REMARKS BY THE COURSE LECTURER
|
Gjatë zbatimit të programit do të përdoren rregullat matematikore në modelimin dhe analizën e funksioneve ekonomike. Në fokus do të jetë funksioni, grafikët dhe të gjitha vetitë e tij të zbatuara për funksionet ekonomike. |