COURSE INFORMATION
Course Title: SHKENCAT E SJELLJES
Code Course Type Regular Semester Theory Practice Lab Credits ECTS
BUSAL 131 A 1 3 0 0 3 5
Academic staff member responsible for the design of the course syllabus (name, surname, academic title/scientific degree, email address and signature) NA
Main Course Lecturer (name, surname, academic title/scientific degree, email address and signature) and Office Hours: M.Sc. Saimir Mansaku smansaku@epoka.edu.al , Te Premten 14.00 to 15.00
Second Course Lecturer(s) (name, surname, academic title/scientific degree, email address and signature) and Office Hours: NA
Teaching Assistant(s) and Office Hours: NA
Language: Albanian
Compulsory/Elective: Compulsory
Study program: (the study for which this course is offered) Bachelor in Banking and Finance (Albanian)
Classroom and Meeting Time: Te Premten, E/312, 13:45-16:30
Code of Ethics: Code of Ethics of EPOKA University
Regulation of EPOKA University "On Student Discipline"
Attendance Requirement: 60%
Course Description: Kjo lëndë fokusohet në sjelljen dhe kulturat brenda dhe jashtë organizatave. Të kuptuarit e sjelljes individuale dhe në grup është një faktor kritik në lidhje me zhvillimin e suksesshëm të komunikimit, motivimin, lidershipin, kulturën dhe strukturën organizative. Kjo lëndë shtron nevojën e vlerësimit të ambjentit të brendshëm dhe të jashtëm të organizatave të ndryshme në procesin e kuptimit të sjelljeve të ndryshme të individëve dhe grupeve.
Course Objectives: Objektivi i ketij moduli eshte qe te jete nje pararendes per studentet ne sjelljen qe ata do te manifestojne neper organizatat ku ata do te punojne. Ky modul gjithashtu ka si synim qe studentet e vitit te pare te kene mundesine te shprehin aftesite e tyre gjate diskutimeve ne klase.
BASIC CONCEPTS OF THE COURSE
1 Efektiviteti organizativ
2 Sistemet e hapura
3 Të mësuarit organizativ
4 Praktikat e punës me performancë të lartë
5 Vlerat dhe etika
6 Diversiteti i fuqisë punëtore
7 Menaxhimi i bazuar në evidenca
COURSE OUTLINE
Week Topics
1 Hyrje në Fushën e Sjelljes Organizative Fq 2. Ky kapitull prezanton katër perspektiva të efektivitetit organizativ. Seksioni i efektivitetit organizativ trajton gjithashtu organizim në sisteme të hapura, mësim organizativ, praktika pune me performancë të lartë dhe vlera dhe etikë. Pesë llojet e sjelljes individuale janë përshkruar gjithashtu në këtë kapitull si një rrjedhë natyrore e mikro-OB nga diskutimi i efektivitetit organizativ. Tema e diversitetit të fuqisë punëtore dallon diversitetin ne sipërfaqe nga diversiteti i nivelit të thellë. Diskutimi i metodes sistematike të kërkimit përfshin konceptin e menaxhimit të bazuar në fakte.
2 Sjellja Individuale, Personaliteti dhe Vlerat Fq 32. Ky kapitull prezanton Modelin MARS të Sjelljes dhe Performancës Individuale, Personaliteti në Organizata, Vetë Koncepti, Vlerat në Punë, Vlerat Etike dhe Sjellja.
3 Perceptimi i Vetes dhe të Tjerëve në Organizata Fq 66. Ky kapitull prezanton Procesin Perceptues, Identitetin Social dhe Stereotipet, Teorinë e Atributeve, Profecitë vetepërmbushëse, Përmirësimin e Perceptimeve dhe Mësimit në Organizata.
4 Emocionet, qëndrimet dhe stresi në vendin e punës Fq 96. Ky kapitull prezanton emocionet në vendin e punës, menaxhimin e emocioneve në punë, inteligjencën emocionale, kënaqësinë me punën, angazhimin organizativ dhe stresin e lidhur me punën dhe menaxhimin e tij.
5 Motivimi i Punonjësve Fq 130. Ky kapitull prezanton Angazhimin e Punonjësve, Nxitjet dhe Nevojat e Punonjësve, Teorinë e Pritshmërisë së Motivimit, Vendosjen dhe Reagimin e Qëllimeve dhe Drejtësinë Organizative.
6 Vendimmarrja dhe Kreativiteti Fq 196. Ky kapitull paraqet Paradigmën e Zgjedhjes racionale të Marrjes së Vendimeve, Identifikimin e Problemeve dhe Mundësive, Vlerësimin dhe Zgjedhjen e Alternativave, Zbatimin e Vendimeve, Vlerësimin e Rezultateve të Vendimeve dhe Përfshirjen e Punonjësve në vendimmarrje.
7 MIDTERM
8 Dinamika e Ekipit Fq 232. Ky kapitull prezanton Avantazhet dhe Disavantazhet e Skuadrave, Një Model te Efektivitetit të Ekipit, Elementet e Dizajnit të Ekipit, Proceset e Ekipit dhe Vendimmarrja si Ekip.
9 Komunikimi në Ekipet dhe Organizatat Fq 268. Ky kapitull prezanton Rëndësinë e Komunikimit, Një Model Komunikimi, Kanalet e Komunikimit, Zgjedhja e Kanalit më të Mirë të Komunikimit, Përmirësimi i Komunikimit Ndërpersonal etj.
10 Pushteti dhe Ndikimi në Vendin e Punës Fq 298. Ky kapitull prezanton Burimet e pushtetit në organizata, rastet e mundshme të pushtetit, ndikimi tek të tjerët, ndikimi në taktikat dhe politikat organizative.
11 Konflikti dhe Negocimi në Vendin e Punës Fq 326. Ky kapitull prezanton konceptet e Konfrontimit konstruktiv, Modeli i Procesit të Konfliktit, Burimet Strukturore të Konfliktit në Organizata, Stilet e Trajtimit të Konflikteve Ndërpersonale dhe Qasjet Strukturore në Menaxhimin e Konfliktit.
12 Lidershipi në kontekstin Organizativ Fq 358. Ky kapitull prezanton Çfarë është Lidershipi, Perspektiva e Kompetencës e Lidershipit, Perspektiva e Sjelljes e Lidershipit, Perspektiva e Kontingjencës e Lidershipit, Perspektiva Transformuese e Lidershipit dhe Perspektiva Implicite e Lidershipit.
13 Dizajnimi i Strukturave Organizative fq 384. Ky kapitull prezanton Elementet e Strukturës Organizative, Format e Departamentizimit dhe Kontingjencat e Dizajnit Organizativ
14 Kultura Organizative Fq 414. Ky kapitull prezanton Elementet e Kulturës Organizative, Deshifrimi i Kulturës Organizative përmes Artifakteve, A eshtë e Rëndësishme Kultura Organizative?, Bashkimi i Kulturave organizative dhe ndryshimin dhe forcimin kultures organizative
Prerequisite(s): N/A
Textbook(s): Sjellje Organizative, Mimoza Kasimati (2010)
Additional Literature: M: Organizational Behavior, 5th Edition, McShane, S., Glinow, M. V. McGraw Hill Education, 2022. ISBN 978-0-07-338123-7
Laboratory Work: No
Computer Usage: Yes
Others: No
COURSE LEARNING OUTCOMES
1 Njohja e botës perceptuese të punonjësve në organizata.
2 Te mundesoje shpalosjen e ideve dhe te perforcoje mekanizmat e mendimit kritik.
3 Te mundesoje identifikimin e aftesive teorike ne praktike.
4 Te rrise aftesite e punes ne grupe tek studentet.
5 Te mundesoje pajisjen me njohurite baze te sjelljeve ne organizata.
6 Kuptimi i emocioneve, personalitetit dhe vlerave të punonjësve.
7 Përcaktimi i kushteve për motivim dhe punë ne grup.
8 Menaxhimi i konflikteve dhe rritja e ndikimit përmes pushtetit dhe komunikimit.
9 Menaxhimi i diversitetit përmes lidershipit gjithëpërfshirës.
10 Ndryshimi i qëndrimeve për arritjen e kënaqësisë dhe performancës më të lartë në punë.
COURSE CONTRIBUTION TO... PROGRAM COMPETENCIES
(Blank : no contribution, 1: least contribution ... 5: highest contribution)
No Program Competencies Cont.
Bachelor in Banking and Finance (Albanian) Program
1 Studentet do të mund të fitojnë aftësi për të kuptuar, analizuar, dhe zgjidhur problem dhe studime rasti ne lidhje me tregjet dhe institucionet financiare. 4
2 Ata do të specializohen në parimet e tregjeve financiare. 1
3 Ata do të marrin njohuri përsa i përket llojeve dhe shërbimeve në institucionet financiare. 1
4 Ata do të mësojnë parimet dhe teoritë e tregjeve financiare ndërkombëtare. 1
5 Ata do të përvetësojnë aplikimet dhe veprimet që kryhen në tregjet e këmbimit valuator. 2
6 Ata do të marrin njohuri për të gjithë llojet dhe përdorimet e derivateve financiare. 1
7 Ata kanë aftësitë e nevojshme që kërkohen ne sektorin privat dhe atë shtetëror . 1
8 Ata kanë për qëllim të bëhen specialist në një nga fushat e departamentit që ata zgjedhin nga lista e ekonomisë së përgjithshme, ekonomisë financiare, financës publike, financës së korporatës, menaxhimit financiar, financa ndërkombëtare, tregjet dhe institucionet financiare, sistemi bankar dhe banka qëndrore, financa ndërkombëtare dhe sistemi bankar, paraja dhe sistemi bankar, tregjet ndërkombëtare dhe sistemi bankar. 2
9 Studentët do të kenë mundësi të përvetësojnë teoritë e menaxhimit të riskut në mënyrë që të zgjidhin problemet në lidhje me rezikun financiar. 2
10 Ata do të mësojnë parimet e kompanive të sigurimeve që operojne në tregjet ndërkombëtare dhe ato vëndase. 4
COURSE EVALUATION METHOD
Method Quantity Percentage
Homework
1
10
Midterm Exam(s)
1
30
Presentation
0
0
Project
1
10
Quiz
1
10
Final Exam
1
35
Attendance
5
Total Percent: 100%
ECTS (ALLOCATED BASED ON STUDENT WORKLOAD)
Activities Quantity Duration(Hours) Total Workload(Hours)
Course Duration (Including the exam week: 16x Total course hours) 16 3 48
Hours for off-the-classroom study (Pre-study, practice) 16 1 16
Mid-terms 1 15 15
Assignments 3 4 12
Final examination 1 34 34
Other 0
Total Work Load:
125
Total Work Load/25(h):
5
ECTS Credit of the Course:
5
CONCLUDING REMARKS BY THE COURSE LECTURER

N/A