COURSE INFORMATION
Course Title: STATISTIKË II
Code Course Type Regular Semester Theory Practice Lab Credits ECTS
BUSAL 202 B 4 4 0 0 4 5
Academic staff member responsible for the design of the course syllabus (name, surname, academic title/scientific degree, email address and signature) NA
Main Course Lecturer (name, surname, academic title/scientific degree, email address and signature) and Office Hours: Dr. Arjona Çela acela@epoka.edu.al , Friday 08:30-10:30
Second Course Lecturer(s) (name, surname, academic title/scientific degree, email address and signature) and Office Hours: NA
Teaching Assistant(s) and Office Hours: NA
Language: English
Compulsory/Elective: Compulsory
Study program: (the study for which this course is offered) Bachelor in Banking and Finance (Albanian)
Classroom and Meeting Time: Thursday, Friday
Code of Ethics: Code of Ethics of EPOKA University
Regulation of EPOKA University "On Student Discipline"
Attendance Requirement: 60%
Course Description: Statistikë II: Kjo lëndë do të njohë studentët me teknikat themelore të analizës statistikore dhe të demonstrojnë se si ata mund ta përdorin për të marrë vendime inteligjente në aspekte të ndryshme të analizave. Kjo gjithashtu do t'i bëjë ata të vetëdijshëm për mënyrat në të cilat statistika mund të përdoret për të paraqitur të dhënat dhe situatat reale botërore. Theksi do të vihet në konceptet statistikore dhe praktike, të vërteta të botës dhe jo teori aplikimet statistikore apo ekuacione matematikore. Përdorimi i statistikës dhe aplikimeve të saj në vendimmarrje nëb iznes. Kursi përfshin konceptet: histograma, mesatarja, moda, mesorja, kuartilet, devijimi standart, teorinë e probabilitetit dhe aplikimet e tij, shpërndarja binomiale, shpërndarja normale. Të kuptojnë dhe interpretojnë ndryshimin ndërmjet mesatares, medianës dhe modës. Të kuptojnë teorinë e probabilitetit dhe ta përdorin atë në praktikë. Të përdorin shpërndarjen normale në zgjidhjen e probleme vepraktike.
Course Objectives: Përdorimi i statistikës dhe aplikimeve të saj në vendimmarrje në biznes. Kursi përfshin konceptet: histograma, mesatarja, moda, mesorja, kuartilet, devijimi standart, teorinë e probabilitetit dhe aplikimet e tij, shpërndarja binomiale, shpërndarja normale. Të kuptojnë dhe interpretojnë ndryshimin ndërmjet mesatares, medians dhe modës. Të kuptojnë teorinë e probabilitetit dhe t’a përdorin atë në praktikë. Të përdorin shpërndarjen normale në zgjidhjen e problemeve praktike
BASIC CONCEPTS OF THE COURSE
1 Një vlerësim interval i një parametri është një interval ose një varg vlerash të përdorura për të vlerësuar parametrin.
2 Një hipotezë statistikore është një hamendesim për një parametër të popullsisë. Ky hamendësim mund të jetë ose jo i vërtetë.
3 Një scatter plot është një grafik i çifteve të renditura (x, y) të numrave të përbërë nga variabla e pavarur x dhe variabla e varur y.
4 Koeficienti i korrelacionit të popullimit është korrelacioni i llogaritur duke përdorur të gjitha çiftet e mundshme të vlerave të të dhënave (x, y) të marra nga një popullim
5 Një regresion i shumëfishtë është një ekuacion me dy variabla të pavarura (x1 dhe x2)
6 Testi i njëanshëm i analizës së variancës përdoret për të testuar barazinë e tre ose më shumë mesatareve duke përdorur variancat e sample.
7 ANOVA dyanshme është një shtrirje e analizës së variances së njëanshëm; ajo përfshin dy variabla të pavarur. Variablat e pavarur quhen edhe faktorë.
8 Koeficienti i korrelacionit të Spearman është një statistikë joparametrike që përdor renditjet për të përcaktuar nëse ka një lidhje midis dy variablave.
9 Sign test për një sample të vetëm është një test joparametrik që përdoret për të testuar vlerën e mesatares së popullsisë.
COURSE OUTLINE
Week Topics
1 Hyrje ne statistike II, prezantimi i silabusit
2 Kapitulli 7 Intervalet e besimit dhe madhësia e sample. 7.1 Intervalet e besimit për mesataren kur dihet σ. pg370-382 7.2 Intervalet e besimit për mesataren kur σ është e panjohur pg383-389
3 Kapitulli 7 Intervalet e besimit dhe madhësia e sample. 7.3 Intervalet e besimit dhe madhësia e sample për proporcionet. fq 391-397 7.4 Intervalet e besimit për variancen dhe devijimet standarte fq398-404
4 Kapitulli 8 Testimi i hipotezave. 8.1 Hapat në testimin e hipotezave - Metoda tradicionale. Pg414-425 8,2 z Test për një mesatare Pg426-441 8,3 t Testimi për një mesatare Pg442-452
5 Kapitulli 8 Testimi i hipotezave. 8.4 z Test për një proporcion pg453-460 8.5 2 Test për një variancë ose devijim standard Pg461-473 8.6 Tema shtesë në lidhje me testimin e hipotezave Pg474-478
6 Kapitulli 9 Testimi i differences midis dy mesatareve, dy proporcioneve dhe dy variancave 9.1 Testimi i diferences midis dy mesatareve: Përdorimi i testit z Pg488-499 9.2 Testimi i diferences ndërmjet dy Mjetet e mostrave të pavarura: Përdorimi i testit t Pg499-507
7 Kapitulli 9 Testimi i differences midis dy mesatareve, dy proporcioneve dhe dy variancave 9.3 Testimi i differences midis dy mesatareve: Sample e varura Fq 507-519 9.4 Testimi i differences midis Proporcioneve Fq 519-527 9.5 Testimi i differences midis dy variancave Fq528-53
8 Kapitulli 10 Korrelacioni dhe regresioni 10.1 Scatter Plots dhe korrelacioni Fq 548-563 10.2 Regresioni Pg563-580
9 Midterm
10 Kapitulli 10 Korrelacioni dhe regresioni 10.3 Koeficienti i Përcaktimit dhe Gabimi Standard i Vlerësuesit Fq.580-590 10.4 Regresioni i shumëfishtë (Opsionale) Pg591-599
11 Kapitulli 12 Analiza e Variancës 12.1 One-Way ANOVA Pg646-658 12.2 Testi Scheffé dhe Testi Tukey Pg658-661 12.3 Two- way ANOVA Pg662-675
12 Kapitulli 13 Statistikat joparametrike 13.1 Përparësitë dhe disavantazhet e metodave joparametrike Pg686-688 13.2 The Sign Test Pg689-697 13.3 Wilcoxon Rank Sum Test Pg698-702
13 Kapitulli 13 Statistikat joparametrike 13.4 The Wilcoxon Signed-Rank Test Pg703-707 13.5 Testi KruskalWallis Pg708-715 13.6 Koeficienti i korrelacionit të Spearman dhe Runs Test Pg715-729
14 Prezantim i punimeve të studentëve dhe perseritje per provim
Prerequisite(s): NA
Textbook(s): Elementary Statistics by Allan G. Bluman, 8th ed., McGraw Hill Statistika Universiteti i Tiranes, Fakulteti i Ekonomise.
Additional Literature: NA
Laboratory Work: NA
Computer Usage: Yes
Others: No
COURSE LEARNING OUTCOMES
1 Llogaritjadhe interpretimi i shpërndarjeve, marrja e mostrave, intervalet e besimit për të dy mostrat e mëdha dhe të vogla që kanë të bëjnë me mjete të popullsisë dhe proporcione
2 Përdorimi i hipotezave për të dhënë një interpretim mbi një studim
3 Të jetë në gjendje për të kryer dhe të interpretojnë rezultatet e një analize të thjeshtë regresioni
4 Kuptimi dhe përdorimi i analizës së variancës
COURSE CONTRIBUTION TO... PROGRAM COMPETENCIES
(Blank : no contribution, 1: least contribution ... 5: highest contribution)
No Program Competencies Cont.
Bachelor in Banking and Finance (Albanian) Program
1 Studentët fitojnë aftësinë e të parit të problemeve te përditshme nga një perspektivë më e gjerë dhe të ndërgjegjësuar mbi rëndësinë e etikës profesionale dhe integritetit në vendin e punës 4
2 Studentet zhvillojne njohuritë e tyre në fushën e bankë financës duke perfshirë, konceptet, teoritë dhe pjesën analitike. 2
3 Studentet arrijne te kuptojnë bazat e financës së korporatave, rëndësinë e menaxhimit financiar në një sipërmarrje, si dhe te zgjerojnë më tej njohuritë në këtë fushë. 1
4 Studentet jane te afte te aplikojne modelet e vleresimit te aseteve të ndryshme financiare, te masin riskun dhe normën e kthimit dhe të përshkruajnë raportin mes tyre. 3
5 Studentët marrin njohuri mbi bazën ligjore dhe funksionimin e sistemit bankar dhe bankës qëndrore si dhe sistemin bankar ndërkombëtar. 1
6 Studentet janë të aftë të kuptojnë dhe të vënë në përdorim teoritë themelore ekonomike dhe mjetet për të zgjidhur problemet ekonomike qe hasen ne industrinë e shërbimeve financiare dhe bankare. 4
7 Studentet kanë aftësinë të pwrdorin të dhënat financiare, ekonomike dhe ato kontabël si dhe informacione të tjera për të zgjidhur probleme të ndryshme të biznesit me antë të modeleve statistikore dhe matematikore. 5
8 Studentët zhvillojnë aftësitë në fushën e IT dhe ato numerike, si dhe njohuritë mbi databazat të cilat mund ti përdorin në industrinë e shërbimeve financiare për të adresuar zhvillimet rrënjësorë që ka sjellë teknologjia financiare. 5
9 Studentët zhvillojnë aftësinë e të menduarit kritik, analizës, interpretimit, zgjidhjes së problemeve dhe nxjerrjes së konkluzioneve, si dhe komunikimit në mënyrë efektive në nivel individual apo në skuadër. 5
10 Studentet kanë mundësinë e zotërimit të kompetencave apo aftësive për zhvillimin profesional në industrinë e shërbimeve financiare apo për të ndjekur studimet e mëtejshme brënda kësaj disipline. 2
COURSE EVALUATION METHOD
Method Quantity Percentage
Midterm Exam(s)
1
35
Project
1
15
Final Exam
1
40
Attendance
10
Total Percent: 100%
ECTS (ALLOCATED BASED ON STUDENT WORKLOAD)
Activities Quantity Duration(Hours) Total Workload(Hours)
Course Duration (Including the exam week: 16x Total course hours) 16 4 64
Hours for off-the-classroom study (Pre-study, practice) 16 2 32
Mid-terms 1 13 13
Assignments 0
Final examination 1 16 16
Other 0
Total Work Load:
125
Total Work Load/25(h):
5
ECTS Credit of the Course:
5
CONCLUDING REMARKS BY THE COURSE LECTURER

NA