EPOKA UNIVERSITY
FACULTY OF ECONOMICS AND ADMINISTRATIVE SCIENCES
DEPARTMENT OF BANKING AND FINANCE
COURSE SYLLABUS
2021-2022 ACADEMIC YEAR
COURSE INFORMATIONCourse Title: MENAXHIM I SISTEMEVE TE INFORMACIONIT |
Code | Course Type | Regular Semester | Theory | Practice | Lab | Credits | ECTS |
---|---|---|---|---|---|---|---|
BUSAL 346 | C | 6 | 3 | 0 | 0 | 3 | 6 |
Academic staff member responsible for the design of the course syllabus (name, surname, academic title/scientific degree, email address and signature) | NA |
Main Course Lecturer (name, surname, academic title/scientific degree, email address and signature) and Office Hours: | Dr. Idaver Sherifi isherifi@epoka.edu.al , E Enjte 13:45 - 16:30 |
Second Course Lecturer(s) (name, surname, academic title/scientific degree, email address and signature) and Office Hours: | NA |
Teaching Assistant(s) and Office Hours: | NA |
Language: | English |
Compulsory/Elective: | Elective |
Study program: (the study for which this course is offered) | Bachelor in Banking and Finance (Albanian) |
Classroom and Meeting Time: | |
Code of Ethics: |
Code of Ethics of EPOKA University Regulation of EPOKA University "On Student Discipline" |
Attendance Requirement: | |
Course Description: | Qëllimi i lëndës “Menaxhim I sistemeve të informacionit” është të paraqesë konceptet themelore të sistemit të informacionit dhe të kuptohet roli që sistemet e informacionit kanë në organizatat e biznesesve. Fokusi do të jetë në një qasje sociotenknike e cila do të trajtojë: TPS, MID, DSS, ERP, Tregtinë elektronike dhe biznesin elektronik, Inteligjencën Artificiale (AI) dhe Sistemet Eksperte (ES), Integrimin e DDS and ES, Sistemet Ekzekutive të informacionit, Sistemet e informacionit, Inxhinieria e Planifikimit të Informacionit. |
Course Objectives: | Ky kurs ofron një pasqyrë të sistemeve të informacionit të përdorura në botën e biznesit. Ajo paraqet një pikëpamje organizative si të përdoret teknologjia e informacionit për të krijuar firma konkurruese, për të menaxhuar organizatat globale, dhe për të ofruar produkte dhe shërbime të dobishme për klientët. Fokusi do të jetë në sistemet; TPS, MIS, DSS, ERP, tregti elektronike dhe elektronike të biznesit (e-commerce), Inteligjenca artificiale (AI) dhe Sistemet e ekspertëve (ES), Executive Information Systems, etj. Përdorimi strategjik i sistemeve të informacionit, zhvillimin e sistemeve të informacionit, si dhe çështjet sociale dhe etike që kanë të bëjnë me sistemet e informacionit. |
BASIC CONCEPTS OF THE COURSE
|
1 | Sistemet e Informacionit |
2 | Strategjite e bizneseve ne internet |
3 | Hardware dhe software |
4 | E-commerce |
COURSE OUTLINE
|
Week | Topics |
1 | Sistemet e Informacionit të Biznesit: Hyrje - Në biznes, sistemet e informacionit dixhital gjenerojnë shumicën e informacionit që ne përdorim. Këto sisteme janë thelbësore për operacionet e suksesshme të biznesit. Në këtë kapitull ngrihen keto ceshtje: përkufizoni informacionin dixhital dhe shpjegoni pse sistemet dixhitale janë kaq të fuqishme dhe të dobishme, shpjegoni pse sistemet e informacionit janë thelbësore për biznesin, përshkruani se si kompjuterët përpunojnë të dhënat në informacione të dobishme për zgjidhjen e problemeve dhe vendimmarrjen, identifikoni funksionet e llojeve të ndryshme të sistemeve të informacionit në biznes, përshkruajnë karrierat në teknologjinë e informacionit dhe identifikojnë shqetësimet kryesore etike dhe shoqërore të krijuara nga përdorimi i gjerë i teknologjisë së informacionit. Sistemet e Informacionit të Menaxhimit, Botimi i Gjashtë, Effy Oz, f. 5-31 |
2 | Sistemet e Informacionit, Organizimi dhe Strategjitë - Ky kapitull shpjegon veçoritë e organizatave. Cili është ndikimi i sistemeve të informacionit në organizata? Si i ndihmon kompanitë modeli i forcave konkurruese të Porterit të zhvillojnë strategji konkurruese duke përdorur sistemet e informacionit? Si i ndihmojnë bizneset zinxhiri i vlerës të identifikojnë mundësitë për aplikime strategjike të sistemit të informacionit? Si i ndihmojnë sistemet e informacionit bizneset të përdorin sinergjitë, kompetencat thelbësore dhe strategjitë e bazuara në internet për të arritur avantazhin konkurrues? Cilat janë sfidat që paraqesin sistemet strategjike të informacionit dhe si duhet të adresohen ato? Management Information Systems: Managing the Digital Firm, 13teen edition, pp. 108-147 |
3 | Sistemet e Informacionit, Organizimi dhe Strategjitë - Ky kapitull shpjegon veçoritë e organizatave. Cili është ndikimi i sistemeve të informacionit në organizata? Si i ndihmon kompanitë modeli i forcave konkurruese të Porterit të zhvillojnë strategji konkurruese duke përdorur sistemet e informacionit? Si i ndihmojnë bizneset zinxhiri i vlerës të identifikojnë mundësitë për aplikime strategjike të sistemit të informacionit? Si i ndihmojnë sistemet e informacionit bizneset të përdorin sinergjitë, kompetencat thelbësore dhe strategjitë e bazuara në internet për të arritur avantazhin konkurrues? Cilat janë sfidat që paraqesin sistemet strategjike të informacionit dhe si duhet të adresohen ato? Management Information Systems: Managing the Digital Firm, 13teen edition, pp. 108-147 |
4 | "Business Hardware" dhe "Business Software" - Ky kapitull u ofron studentëve njohuri për të marrë vendime inteligjente rreth pajisjeve kompjuterike në karrierën e tyre profesionale si dhe njohuri mbi softwaret. Në këtë kapitull, studentët do të mësojnë rreth komponentëve kryesorë harduerikë të kompjuterëve dhe do të shpjegojnë funksionet e tyre, do t'i klasifikojnë kompjuterët në kategori kryesore dhe do të identifikojnë pikat e forta dhe të dobëta të tyre, do të identifikojnë dhe vlerësojnë kriteret kryesore për të vendosur se çfarë kompjuterë ose pajisje të duhet të blejnë. Gjithashtu, studentët do të jenë në gjendje të mësojnë ndryshimin midis softuerit të aplikacionit dhe softuerit të sistemit, të numërojnë gjeneratat e ndryshme të gjuhëve programuese dhe të shpjegojnë se si ndryshojnë ato, të identifikojnë dhe shpjegojnë rolet e gjuhëve të programimit në ueb, të shpjegojnë llojet dhe përdorimet e faqes në internet.. Management Information Systems, Sixth Edition, Effy Oz, pp. 119-149 dhe 157-185 |
5 | Teknologjia e Telekomunikacionit, Internetit dhe Celularëve |
6 | Çështjet Etike dhe Sociale në Sistemet e Informacionit - Në këtë kapitull do të diskutohet se cilat çështje etike, sociale dhe politike ngrihen nga sistemet e informacionit? Cilat parime specifike për sjellje mund të përdoren për të udhëhequr vendimet etike? Pse teknologjia bashkëkohore e sistemeve të informacionit dhe interneti paraqesin sfida për mbrojtjen e privatësisë individuale dhe pronës intelektuale? Si kanë ndikuar sistemet e informacionit në jetën e përditshme? Management Information Systems: Managing the Digital Firm, 13teen edition, pp. 150-185 |
7 | Mid-term |
8 | Çështjet Etike dhe Sociale në Sistemet e Informacionit |
9 | Blockchain dhe Cryptocurrency - Për të kuptuar vërtet se çfarë është e veçantë për Blockchain dhe Cryptocurrency, duhet të kuptojmë se si funksionon në një nivel teknik. Ne do të trajtojmë pyetjet e rëndësishme në lidhje me këto koncepte, të tilla si: Si funksionon blockchain? Çfarë e bën të ndryshme kriptomonedhën? Sa të sigurta janë kriptot tuaja? Çfarë e përcakton çmimin e Bitcoin? A mund të rregullohen kriptovalutat? Si mund të jetë e ardhmja? |
10 | Bizneset në internet - Kompani të shumta në mbarë botën janë krijuar falë fuqisë mundësuese të Uebit dhe bizneset ekzistuese kanë përdorur Ueb-in për të zgjeruar operacionet e tyre. Firmat kryejnë biznes në mënyrë elektronike me njëra-tjetrën dhe drejtpërdrejt me konsumatorët, duke përdorur një sërë modelesh biznesi. Ky kapitull fokusohet në teknologjitë dhe bizneset në ueb. Në këtë kapitull, studentët do të mësojnë se si bizneset e përdorin internetin për të arritur avantazhin strategjik. Management Information Systems, Sixth Edition, Effy Oz, pp. 268-305 |
11 | Bizneset në internet - Kompani të shumta në mbarë botën janë krijuar falë fuqisë mundësuese të Uebit dhe bizneset ekzistuese kanë përdorur Ueb-in për të zgjeruar operacionet e tyre. Firmat kryejnë biznes në mënyrë elektronike me njëra-tjetrën dhe drejtpërdrejt me konsumatorët, duke përdorur një sërë modelesh biznesi. Ky kapitull fokusohet në teknologjitë dhe bizneset në ueb. Në këtë kapitull, studentët do të mësojnë se si bizneset e përdorin internetin për të arritur avantazhin strategjik. Management Information Systems, Sixth Edition, Effy Oz, pp. 268-305 |
12 | E-tregtia: Tregjet dixhitale dhe Mallrat dixhitale (1) - Kompani të shumta në mbarë botën janë krijuar falë fuqisë mundësuese të Uebit dhe bizneset ekzistuese kanë përdorur Ueb-in për të zgjeruar operacionet e tyre. Firmat kryejnë biznes në mënyrë elektronike me njëra-tjetrën dhe drejtpërdrejt me konsumatorët, duke përdorur një sërë modelesh biznesi. Ky kapitull fokusohet në teknologjitë dhe bizneset në ueb. Në këtë kapitull, studentët do të mësojnë se si bizneset e përdorin internetin për të arritur avantazhin strategjik. Management Information Systems, Sixth Edition, Effy Oz, pp. 268-305 |
13 | E-tregtia: Tregjet dixhitale dhe Mallrat dixhitale (2) - Kompani të shumta në mbarë botën janë krijuar falë fuqisë mundësuese të Uebit dhe bizneset ekzistuese kanë përdorur Ueb-in për të zgjeruar operacionet e tyre. Firmat kryejnë biznes në mënyrë elektronike me njëra-tjetrën dhe drejtpërdrejt me konsumatorët, duke përdorur një sërë modelesh biznesi. Ky kapitull fokusohet në teknologjitë dhe bizneset në ueb. Në këtë kapitull, studentët do të mësojnë se si bizneset e përdorin internetin për të arritur avantazhin strategjik. Management Information Systems, Sixth Edition, Effy Oz, pp. 268-305 |
14 | Sfidat e Sistemeve Globale të Informacionit - Organizatat përballen me disa sfida që kanë një ndikim të konsiderueshëm në sistemet e tyre të informacionit. Organizatat duhet të plotësojnë kërkesat e operacioneve globale duke ofruar IS ndërkombëtare për të siguruar rrjedhën e lirë të informacionit si brenda divizioneve të një kompanie të vetme ashtu edhe ndërmjet korporatave shumëkombëshe. Management Information Systems, Sixth Edition, Effy Oz, pp. 312-330 |
Prerequisite(s): | No |
Textbook(s): | - Laudon, K. C., & Laudon, J. P. (2018). Management information systems: managing the digital firm. Fifteenth Edition. Pearson - Kenneth C. Laudon & Jane P. Laudon, Essentials of Management Information Systems, Tenth Edition, Pearson Prentice-Hall, 2012. - Effy Oz, Management Information Systems, Fourth International Student Edition, Thomson, 6th Edition, 2008 |
Additional Literature: | - Laudon, K. & Laudon, J., Management Information Systems: Managing the Digital Firm, 9th ed. Prentice Hall. 2006 - David T. Bourgeois, Information Systems for Business and Beyond, Saylorr, 2014 |
Laboratory Work: | |
Computer Usage: | |
Others: | No |
COURSE LEARNING OUTCOMES
|
1 | Të kuptojë llojet e aplikacioneve të MIS në organizata |
2 | Të diskutojë zhvillimin e MIS në organizata |
3 | Të përzgjedhë dhe dizajnojë sisteme MIS për të përmbushur kërkesat e menaxhimit |
4 | Të vlerësojnë në mënyrë kritike kontributet e MIS në menaxhimin strategjik të organizatave |
COURSE CONTRIBUTION TO... PROGRAM COMPETENCIES
(Blank : no contribution, 1: least contribution ... 5: highest contribution) |
No | Program Competencies | Cont. |
Bachelor in Banking and Finance (Albanian) Program | ||
1 | Studentët fitojnë aftësinë e të parit të problemeve te përditshme nga një perspektivë më e gjerë dhe të ndërgjegjësuar mbi rëndësinë e etikës profesionale dhe integritetit në vendin e punës | 5 |
2 | Studentet zhvillojne njohuritë e tyre në fushën e bankë financës duke perfshirë, konceptet, teoritë dhe pjesën analitike. | 3 |
3 | Studentet arrijne te kuptojnë bazat e financës së korporatave, rëndësinë e menaxhimit financiar në një sipërmarrje, si dhe te zgjerojnë më tej njohuritë në këtë fushë. | 4 |
4 | Studentet jane te afte te aplikojne modelet e vleresimit te aseteve të ndryshme financiare, te masin riskun dhe normën e kthimit dhe të përshkruajnë raportin mes tyre. | 3 |
5 | Studentët marrin njohuri mbi bazën ligjore dhe funksionimin e sistemit bankar dhe bankës qëndrore si dhe sistemin bankar ndërkombëtar. | 4 |
6 | Studentet janë të aftë të kuptojnë dhe të vënë në përdorim teoritë themelore ekonomike dhe mjetet për të zgjidhur problemet ekonomike qe hasen ne industrinë e shërbimeve financiare dhe bankare. | 5 |
7 | Studentet kanë aftësinë të pwrdorin të dhënat financiare, ekonomike dhe ato kontabël si dhe informacione të tjera për të zgjidhur probleme të ndryshme të biznesit me antë të modeleve statistikore dhe matematikore. | 3 |
8 | Studentët zhvillojnë aftësitë në fushën e IT dhe ato numerike, si dhe njohuritë mbi databazat të cilat mund ti përdorin në industrinë e shërbimeve financiare për të adresuar zhvillimet rrënjësorë që ka sjellë teknologjia financiare. | 5 |
9 | Studentët zhvillojnë aftësinë e të menduarit kritik, analizës, interpretimit, zgjidhjes së problemeve dhe nxjerrjes së konkluzioneve, si dhe komunikimit në mënyrë efektive në nivel individual apo në skuadër. | 5 |
10 | Studentet kanë mundësinë e zotërimit të kompetencave apo aftësive për zhvillimin profesional në industrinë e shërbimeve financiare apo për të ndjekur studimet e mëtejshme brënda kësaj disipline. | 5 |
COURSE EVALUATION METHOD
|
Method | Quantity | Percentage |
Midterm Exam(s) |
1
|
30
|
Presentation |
1
|
10
|
Project |
1
|
10
|
Final Exam |
1
|
45
|
Attendance |
5
|
|
Total Percent: | 100% |
ECTS (ALLOCATED BASED ON STUDENT WORKLOAD)
|
Activities | Quantity | Duration(Hours) | Total Workload(Hours) |
Course Duration (Including the exam week: 16x Total course hours) | 14 | 3 | 42 |
Hours for off-the-classroom study (Pre-study, practice) | 14 | 3 | 42 |
Mid-terms | 1 | 26 | 26 |
Assignments | 1 | 20 | 20 |
Final examination | 1 | 20 | 20 |
Other | 0 | ||
Total Work Load:
|
150 | ||
Total Work Load/25(h):
|
6 | ||
ECTS Credit of the Course:
|
6 |
CONCLUDING REMARKS BY THE COURSE LECTURER
|
Pjesëmarrja: Studentët duhet të ndjekin të paktën 60% të mësimit. Përmbajtja e provimit: Përmbajtja për pyetjet e provimit do të zhvillohet nga prezantimet në klasë, diskutimet, literatura, detyrat dhe prezantimet e studentëve. Projekti: Studentët duhet të përgatisin dhe prezantojnë një temë origjinale rreth lëndës. Integriteti akademik: Mashtrimi, plagjiatura ose çdo lloj tjetër pandershmërie akademike nuk tolerohet. Çdo student është përgjegjës për të kuptuar dhe zbatuar Rregulloren e Disiplinës së Studentëve të Universitetit Epoka dhe Rregullat e Provimit. Vlerësimi: Nota e studentit nuk është objekt negocimi. Në rast të gabimit njerëzor të perceptuar nga ana e pedagogut, studenti duhet të paraqesë me shkrim shqetësimin e tij dhe të kërkojë rivlerësimin e punimit/detyrës/projektit të provimit. |