EPOKA UNIVERSITY
FACULTY OF ECONOMICS AND ADMINISTRATIVE SCIENCES
DEPARTMENT OF BANKING AND FINANCE
COURSE SYLLABUS
2021-2022 ACADEMIC YEAR
COURSE INFORMATIONCourse Title: MIKROEKONOMI |
Code | Course Type | Regular Semester | Theory | Practice | Lab | Credits | ECTS |
---|---|---|---|---|---|---|---|
ECOAL 205 | B | 3 | 3 | 0 | 0 | 3 | 5 |
Academic staff member responsible for the design of the course syllabus (name, surname, academic title/scientific degree, email address and signature) | NA |
Main Course Lecturer (name, surname, academic title/scientific degree, email address and signature) and Office Hours: | M.Sc. Jonida Rada jballiu@epoka.edu.al , Monday 09:30 - 11:30 |
Second Course Lecturer(s) (name, surname, academic title/scientific degree, email address and signature) and Office Hours: | NA |
Teaching Assistant(s) and Office Hours: | NA |
Language: | Albanian |
Compulsory/Elective: | Compulsory |
Study program: (the study for which this course is offered) | Bachelor in Banking and Finance (Albanian) |
Classroom and Meeting Time: | E/211 Monday 14:45 |
Code of Ethics: |
Code of Ethics of EPOKA University Regulation of EPOKA University "On Student Discipline" |
Attendance Requirement: | 60% |
Course Description: | Mikroekonomia ka në fokus të kuptuarit e jetës ekonomike. Lënda trajton analiza të problemeve bazë ekonomike; analiza të proçeseve racionale në vendimmarrjen konsumatore dhe teori të firmës. Studentët do njihen me ndikimin e konsumit dhe funksionet matematikore të prodhimit, me analiza të individëve dhe firmave në përcaktimin e strategjive optimale në tregje të ndryshme, si dhe me alokimin e burimeve të kufizuara në përmbushje të dëshirave të pakufizuara të individëve në një kulturë të caktuar. E definuar shpesh si studim i agjentëve individual, mikroekonomia tenton të shpjegojë se si këto persona, organizatat dhe firmat impaktojnë shoqërinë duke marrë vendime ekonomike. Po kështu, rol të rëndësishëm zë dhe progresi teknologjik në mënyrën se si agjentët individual zhvillojnë veprimtarinë ekonomike të tyre. |
Course Objectives: | Objektivi kryesor i kësaj lënde është t’iu mësoje studentëve parimet dhe metodat themelore të teorisë moderne mikroekonomike. Gjithashtu ilustron dobinë e këtyre parimeve, metodave dhe modeleve për studimin e problemeve aktuale mikroekonomike. Për të kuptuar jetën ekonomike dhe për të analizuar sjelljen e konsumatorëve. |
BASIC CONCEPTS OF THE COURSE
|
1 | Kerkesa |
2 | Oferta |
3 | Ekuilibri |
4 | Dobia |
5 | Tregu |
COURSE OUTLINE
|
Week | Topics |
1 | Hyrje ne Mikroekonomi I |
2 | Tregu: Gjate kesaj jave do te shqyrtohet nje model, te nje tregu te vecante, tregut te aparatamenteve. Gjate shqyrtimit do te paraqesim disa ide dhe instrumenta te reja te ekonomiksit. Ekonomiksi procedon mbi bazen e krijimit te modeleve te fenomeneve sociale, te cialt jane paraqitje te thjeshtezuara te realitetit. (Kreu 1) |
3 | Kufizimi Buxhetor: Zona e buxhetit perbehet nga gjithe shportat e te mirave qe konsumatori mund te perballoje cmimet dhe te ardhurat e dhena. (Kreu 2) |
4 | Preferencat: Ekonomistet supozojne se nje konsumator mund te rendise mundesite e ndryshme te konsumit. Menyra me te cilen konsumatori rendit shportat, paraqet preferencat e konsumatorit. (Kreu 3) |
5 | Preferencat: Gjate ketij leskioni do te shpjegohet norma marxhinale e zevendesimit (MRS) e cila mat pjerresine e kurbes se indiferences. (Kreu 3) |
6 | Dobia: Nje funksion dobie eshte thjesht nje menyre per te paraqitur ose permbledhur nje renditje preference. (Kreu 4) |
7 | Zgjedhja: Ne kete kre do te trajtojme zonen buxhetore dhe teorine e preferencave, me qellim qe te shqyrtojme zgjedhjen optimale te konsumatoreve. Zgjedhja optimale e konsumatorit eshte ajo shporte ne zonen buxhetore te konsumatorit qe ndodhet ne kurben e indiferences me te larte. (Kreu 5) |
8 | Ushtrime |
9 | Provimi i Pjesshem |
10 | Kërkesa:Funksionet e kerkeses se konsumatorit japin sasite optimale te seciles prej te mirave si nje funksion i cmimeve dhe te ardhurave, te perballuara nga konsumatori. Ne pergjithesi funksioni i kerkeses se konsumatorit per nje te mire do te varet nga cmimet e te gjitha te mirave dhe te ardhurat. (Kreu 6) |
11 | Ekuacioni Slutsky: Kur cmimi i nje te mire ulet, do te kete dy efekte mbi konsumin. Ndryshimi i cmimeve relative e ben konsumatorin qe te doje te konsumoje me shume nga e mira me e lire. (Kreu 8) |
12 | Ekuacioni Slutsky: Ky ekuacion do te thote se ndryshimi teresor i kerkeses eshte shume e efektit te zevendesimit dhe efektit te te ardhurave. (Kreu 8) |
13 | Zgjedhja Ndërkohore: Ne kete kre vazhdojme trajtimin tone te sjelljes se konsumatorit nepermjet shqyrtimit te zgjedhjeve te perfshira ne kursim dhe konsum ne kohe te ndrsyhme. Zgjedhjet e konsumit ne kohe te ndryshme njihen si zgjedhje nderkohore. (Kreu 10) |
14 | Perseritje |
Prerequisite(s): | NA |
Textbook(s): | Mikroekonomia, Hal R. Varian Botimi trete, "Onufri", 2000. |
Additional Literature: | NA |
Laboratory Work: | NA |
Computer Usage: | NA |
Others: | No |
COURSE LEARNING OUTCOMES
|
1 | Njohuri të koncepteve specifike në teorinë mikro-ekonomike |
2 | Aftësi për të kuptuar dhe analizuar një model mikroekonomik |
3 | Aftësi për të ndërtuar dhe për të shpjeguar një model ekonomik |
COURSE CONTRIBUTION TO... PROGRAM COMPETENCIES
(Blank : no contribution, 1: least contribution ... 5: highest contribution) |
No | Program Competencies | Cont. |
Bachelor in Banking and Finance (Albanian) Program | ||
1 | Studentët fitojnë aftësinë e të parit të problemeve te përditshme nga një perspektivë më e gjerë dhe të ndërgjegjësuar mbi rëndësinë e etikës profesionale dhe integritetit në vendin e punës | 3 |
2 | Studentet zhvillojne njohuritë e tyre në fushën e bankë financës duke perfshirë, konceptet, teoritë dhe pjesën analitike. | 2 |
3 | Studentet arrijne te kuptojnë bazat e financës së korporatave, rëndësinë e menaxhimit financiar në një sipërmarrje, si dhe te zgjerojnë më tej njohuritë në këtë fushë. | 1 |
4 | Studentet jane te afte te aplikojne modelet e vleresimit te aseteve të ndryshme financiare, te masin riskun dhe normën e kthimit dhe të përshkruajnë raportin mes tyre. | 1 |
5 | Studentët marrin njohuri mbi bazën ligjore dhe funksionimin e sistemit bankar dhe bankës qëndrore si dhe sistemin bankar ndërkombëtar. | 1 |
6 | Studentet janë të aftë të kuptojnë dhe të vënë në përdorim teoritë themelore ekonomike dhe mjetet për të zgjidhur problemet ekonomike qe hasen ne industrinë e shërbimeve financiare dhe bankare. | 2 |
7 | Studentet kanë aftësinë të pwrdorin të dhënat financiare, ekonomike dhe ato kontabël si dhe informacione të tjera për të zgjidhur probleme të ndryshme të biznesit me antë të modeleve statistikore dhe matematikore. | 3 |
8 | Studentët zhvillojnë aftësitë në fushën e IT dhe ato numerike, si dhe njohuritë mbi databazat të cilat mund ti përdorin në industrinë e shërbimeve financiare për të adresuar zhvillimet rrënjësorë që ka sjellë teknologjia financiare. | 1 |
9 | Studentët zhvillojnë aftësinë e të menduarit kritik, analizës, interpretimit, zgjidhjes së problemeve dhe nxjerrjes së konkluzioneve, si dhe komunikimit në mënyrë efektive në nivel individual apo në skuadër. | 4 |
10 | Studentet kanë mundësinë e zotërimit të kompetencave apo aftësive për zhvillimin profesional në industrinë e shërbimeve financiare apo për të ndjekur studimet e mëtejshme brënda kësaj disipline. | 2 |
COURSE EVALUATION METHOD
|
Method | Quantity | Percentage |
Midterm Exam(s) |
1
|
30
|
Lab/Practical Exams(s) |
4
|
5
|
Final Exam |
1
|
50
|
Total Percent: | 100% |
ECTS (ALLOCATED BASED ON STUDENT WORKLOAD)
|
Activities | Quantity | Duration(Hours) | Total Workload(Hours) |
Course Duration (Including the exam week: 16x Total course hours) | 16 | 3 | 48 |
Hours for off-the-classroom study (Pre-study, practice) | 16 | 3 | 48 |
Mid-terms | 1 | 14 | 14 |
Assignments | 0 | ||
Final examination | 1 | 15 | 15 |
Other | 0 | ||
Total Work Load:
|
125 | ||
Total Work Load/25(h):
|
5 | ||
ECTS Credit of the Course:
|
5 |
CONCLUDING REMARKS BY THE COURSE LECTURER
|
NA |