COURSE INFORMATION
Course Title: PUNIM DIPLOME
Code Course Type Regular Semester Theory Practice Lab Credits ECTS
BAFAL 302 E 6 3 4 0 5 6
Academic staff member responsible for the design of the course syllabus (name, surname, academic title/scientific degree, email address and signature) NA
Main Course Lecturer (name, surname, academic title/scientific degree, email address and signature) and Office Hours: Dr. Fatbardha Morina fmorina@epoka.edu.al , 08:30-16:30
Second Course Lecturer(s) (name, surname, academic title/scientific degree, email address and signature) and Office Hours: NA
Teaching Assistant(s) and Office Hours: NA
Language: Albanian
Compulsory/Elective: Compulsory
Study program: (the study for which this course is offered) Bachelor in Banking and Finance (Albanian)
Classroom and Meeting Time: EB/33 08:45 - 11:30
Code of Ethics: Code of Ethics of EPOKA University
Regulation of EPOKA University "On Student Discipline"
Attendance Requirement: 60 %
Course Description: Qëllimi i këtij kursi është të vlerësojë njohuritë dhe aftësitë e studentëve në hartimin e një projekti kërkimor nën mbikëqyrjen e stafit akademik. Në këtë kurs, studentët do të kenë mundësin për të kryer një aktivitet kërkimor që do ti ndihmojë ata të demonstrojnë aftësitë e tyre për ti aplikuar njohuritë e marra në cështje dhe probleme reale në fushën e bankë-financës.
Course Objectives: Qellimi i kesaj lende eshte te ndihmoje studentet e nivelit bachelor ne lidhje me punen kerimore dhe pregatitjen e punimit te diplomes. Kjo lende synon ti jape mundesi studenteve te perdorin aftesite e tyre kerkimore the mendimin kritik per te punuar mbi tema specifike kerkimore nen mbikqyrjen supervizrit. Ne perfundim te kesaj lende studenti vleresohet per pregatitjen e nje teme diplome e cila prezantohet ne menyre periodike dhe ne fund dorezohet tek supervizori i temes.
BASIC CONCEPTS OF THE COURSE
1 Rishikimi i literaturës është Një "ri" shikim”, një veshtrim mbi literaturën e duhur për të gjetur përgjigje mbi aspekte të kërkimit
2 Problemi i kërkimit – diferenca mes asaj që njihet dhe asaj që duhet të njihet. Një problem kërkimi shpreh nevojën ose dëshirën për të njohur ose kuptuar dicka.
3 Kuadri konceptual është analizë e problemit të kërkimit
4 Hipotezat janë pohime tentative që janë subjekt i testimit.
COURSE OUTLINE
Week Topics
1 Hyrje në lëndë
2 Hulumtime mbi tema të ndryshme bazuar në interesat kërkimore të studentit.
3 Përzgjedhja e temave të përcaktuara të projektit dhe vendosjen e afateve (diskutim me mbikëqyrësit)
4 Zhvillimi i abstraktit të shkurtuar (titulli, objektivat e hulumtimit, hipoteza / pyetje kërkimore)
5 Shqyrtimi i literaturës (minimum 5 artikuj kyç nga burime të besueshme) në temën e zgjedhur
6 Takim me supervizorin në lidhje me progresin
7 Përditësimi i shqyrtimit të literaturës (5-10 artikuj shtesë nga science direct ose burime të tjera të besueshme) në temën e zgjedhur
8 Përmirësimi i hyrjes , bazës teorike
9 Të punuarit me të dhënat dhe metodologjinë që do të përdoren në studim
10 Aplikimi i modelit me të dhënat specifike (në varësi të çdo teme)
11 Shkrimi i kapitullit të konkluzioneve , rregullimi i abstraktit dhe hyrjess
12 Prezantimi i dytë lidhur me punën e bërë deri më tani
13 Redaktimi i punës pas rekomandimeve të dhëna gjatë prezantimit të dytë
14 Finalizimi i punimit të diplomës dhe dorëzimi tek mbikëqyrësi.
Prerequisite(s):
Textbook(s): Burime te ndryshme informacioni te keshilluara nga supervizori
Additional Literature:
Laboratory Work: -
Computer Usage: Possible
Others: No
COURSE LEARNING OUTCOMES
1 Studentet formulojne nje probleme qe kerkon njohuri te mjaftueshme nga lendet e meparshme dhe aplikojne teorite e duhura ekonomike apo financiare si dhe metodat themelore shkencore per zgjidhjen e ketyre problemave.
2 Studentet ne menyre te pavarur jane ne gjendje te kuptojne nevojat per njohuri dhe studime te metejshme dhe marrin pergjegjesi per zhvillimin e njohurive te tyre.
3 Studentet vleresojne ne menyre kritike informacionet qe vijne nga burime te ndryshme dhe i paraqisin ato ne menyre te qarte ne formen e shkruar.
4 Studentet prezantojne punen e tyre perfundimtare duke reflektuar dhe sugjerimet apo mendimet kritike te dhena nga supervizori dhe anetaret e tjere te jurise gjate prezantimeve.
COURSE CONTRIBUTION TO... PROGRAM COMPETENCIES
(Blank : no contribution, 1: least contribution ... 5: highest contribution)
No Program Competencies Cont.
Bachelor in Banking and Finance (Albanian) Program
1 Studentët fitojnë aftësinë e të parit të problemeve te përditshme nga një perspektivë më e gjerë dhe të ndërgjegjësuar mbi rëndësinë e etikës profesionale dhe integritetit në vendin e punës 5
2 Studentet zhvillojne njohuritë e tyre në fushën e bankë financës duke perfshirë, konceptet, teoritë dhe pjesën analitike. 5
3 Studentet arrijne te kuptojnë bazat e financës së korporatave, rëndësinë e menaxhimit financiar në një sipërmarrje, si dhe te zgjerojnë më tej njohuritë në këtë fushë. 5
4 Studentet jane te afte te aplikojne modelet e vleresimit te aseteve të ndryshme financiare, te masin riskun dhe normën e kthimit dhe të përshkruajnë raportin mes tyre. 5
5 Studentët marrin njohuri mbi bazën ligjore dhe funksionimin e sistemit bankar dhe bankës qëndrore si dhe sistemin bankar ndërkombëtar. 5
6 Studentet janë të aftë të kuptojnë dhe të vënë në përdorim teoritë themelore ekonomike dhe mjetet për të zgjidhur problemet ekonomike qe hasen ne industrinë e shërbimeve financiare dhe bankare. 5
7 Studentet kanë aftësinë të pwrdorin të dhënat financiare, ekonomike dhe ato kontabël si dhe informacione të tjera për të zgjidhur probleme të ndryshme të biznesit me antë të modeleve statistikore dhe matematikore. 5
8 Studentët zhvillojnë aftësitë në fushën e IT dhe ato numerike, si dhe njohuritë mbi databazat të cilat mund ti përdorin në industrinë e shërbimeve financiare për të adresuar zhvillimet rrënjësorë që ka sjellë teknologjia financiare. 5
9 Studentët zhvillojnë aftësinë e të menduarit kritik, analizës, interpretimit, zgjidhjes së problemeve dhe nxjerrjes së konkluzioneve, si dhe komunikimit në mënyrë efektive në nivel individual apo në skuadër. 5
10 Studentet kanë mundësinë e zotërimit të kompetencave apo aftësive për zhvillimin profesional në industrinë e shërbimeve financiare apo për të ndjekur studimet e mëtejshme brënda kësaj disipline. 5
COURSE EVALUATION METHOD
Method Quantity Percentage
Project
1
100
Total Percent: 100%
ECTS (ALLOCATED BASED ON STUDENT WORKLOAD)
Activities Quantity Duration(Hours) Total Workload(Hours)
Course Duration (Including the exam week: 16x Total course hours) 16 1 16
Hours for off-the-classroom study (Pre-study, practice) 16 6 96
Mid-terms 0
Assignments 2 15 30
Final examination 0
Other 1 8 8
Total Work Load:
150
Total Work Load/25(h):
6
ECTS Credit of the Course:
6
CONCLUDING REMARKS BY THE COURSE LECTURER

NA