Academic staff member responsible for the design of the course syllabus
(name, surname, academic title/scientific degree, email address and signature)
|
NA
|
Main Course Lecturer (name, surname, academic title/scientific degree, email address
and signature) and Office Hours:
|
Dr. Besjon Zenelaj bzenelaj@epoka.edu.al
|
Second Course Lecturer(s) (name, surname, academic title/scientific degree, email
address and signature) and Office Hours:
|
NA
|
Teaching Assistant(s) and Office Hours: |
NA
|
Language: |
Albanian
|
Compulsory/Elective: |
Elective
|
Study program: (the study for which this course is offered) |
Bachelor in Banking and Finance (Albanian)
|
Classroom and Meeting Time: |
|
Code of Ethics: |
Code of Ethics of EPOKA University
Regulation of EPOKA University "On Student Discipline"
|
Attendance Requirement: |
N/A
|
Course Description: |
Ky kurs mbulon konceptet dhe temat që lidhen me funksionin e marketingut dhe menaxhimin, aspektet cilësore dhe sasiore të menaxhimit të marketingut. Shembuj te temave baze te mbuluara janë: Organizatat e marketingut dhe organizimi i aktiviteteve të marketingut, analiza e shitjeve, kuptimi i strategjive të marketingut, përzierja e marketingut, mjedisi i marketingut, faktorët e sjelljes, kriteret e performancës, segmentimi, plani i marketingut dhe lëndët e ndryshme të marketingut. Te gjithe studentet zhvillojne fjalorin e marketingut dhe me stervitje te vogla kerkimore arrijne deri ne nje project te madh.
|
Course Objectives: |
Qëllimet e mësimdhënies në këtë kurs përfshijnë krijimin e një kuptimi të qartë të konceptit të marketingut, të mësuarit për historinë dhe zhvillimin e marketingut në mjediset e biznesit dhe funksionimin e shtyllave të
marketingut në biznes dhe në mjedise të tjera të ngjashme.
|
BASIC CONCEPTS OF THE COURSE
|
1 |
Marketing
|
2 |
Strategji
|
3 |
Mjedis
|
4 |
Informacion
|
5 |
Segmentim
|
6 |
Synim
|
7 |
Pozicionim
|
8 |
miksi i marketingut
|
9 |
produkti dhe cmimi
|
10 |
shperndarja dhe promocioni
|
Week |
Topics |
1 |
Hyrja e Lendes |
2 |
Kapitulli 1 Marketingu: Krijimi dhe kapja e vlerës së klientit |
3 |
Kapitulli 2 Strategjia e Kompanisë dhe Marketingut: Partneriteti për të Ndërtuar Marrëdhëniet e Konsumatorëve |
4 |
Kapitulli 3 Analizimi i mjedisit të marketingut |
5 |
Kapitulli 4 Menaxhimi i informacionit të marketingut për të fituar njohuri për klientët |
6 |
Kapitulli 5 Tregjet e Konsumatorëve dhe Sjellja e Blerësit |
7 |
Kapitulli 5 Tregjet e Konsumatorëve dhe Sjellja e Blerësit |
8 |
Provim |
9 |
Kapitulli 6 Tregjet e Biznesit dhe Sjellja e Blerësit të Biznesit |
10 |
Kapitulli 7 Strategjia e marketingut me klient: Krijimi i vlerës për klientët e synuar |
11 |
Kapitulli 8 Produktet, shërbimet dhe markat: Ndërtimi i vlerës së klientit |
12 |
Kapitulli 9 Zhvillimi i produkteve të reja dhe strategjitë e ciklit të jetës së produkteve |
13 |
Kapitulli 10 Çmimi: Kuptimi dhe kapja e vlerës së klientit |
14 |
Perseritje para provimit Final |
No |
Program Competencies |
Cont. |
Bachelor in Banking and Finance (Albanian) Program |
1 |
Studentët fitojnë aftësinë e të parit të problemeve te përditshme nga një perspektivë më e gjerë dhe të ndërgjegjësuar mbi rëndësinë e etikës profesionale dhe integritetit në vendin e punës |
4 |
2 |
Studentet zhvillojne njohuritë e tyre në fushën e bankë financës duke perfshirë, konceptet, teoritë dhe pjesën analitike. |
4 |
3 |
Studentet arrijne te kuptojnë bazat e financës së korporatave, rëndësinë e menaxhimit financiar në një sipërmarrje, si dhe te zgjerojnë më tej njohuritë në këtë fushë. |
1 |
4 |
Studentet jane te afte te aplikojne modelet e vleresimit te aseteve të ndryshme financiare, te masin riskun dhe normën e kthimit dhe të përshkruajnë raportin mes tyre. |
1 |
5 |
Studentët marrin njohuri mbi bazën ligjore dhe funksionimin e sistemit bankar dhe bankës qëndrore si dhe sistemin bankar ndërkombëtar. |
1 |
6 |
Studentet janë të aftë të kuptojnë dhe të vënë në përdorim teoritë themelore ekonomike dhe mjetet për të zgjidhur problemet ekonomike qe hasen ne industrinë e shërbimeve financiare dhe bankare. |
1 |
7 |
Studentet kanë aftësinë të pwrdorin të dhënat financiare, ekonomike dhe ato kontabël si dhe informacione të tjera për të zgjidhur probleme të ndryshme të biznesit me antë të modeleve statistikore dhe matematikore. |
1 |
8 |
Studentët zhvillojnë aftësitë në fushën e IT dhe ato numerike, si dhe njohuritë mbi databazat të cilat mund ti përdorin në industrinë e shërbimeve financiare për të adresuar zhvillimet rrënjësorë që ka sjellë teknologjia financiare. |
1 |
9 |
Studentët zhvillojnë aftësinë e të menduarit kritik, analizës, interpretimit, zgjidhjes së problemeve dhe nxjerrjes së konkluzioneve, si dhe komunikimit në mënyrë efektive në nivel individual apo në skuadër. |
4 |
10 |
Studentet kanë mundësinë e zotërimit të kompetencave apo aftësive për zhvillimin profesional në industrinë e shërbimeve financiare apo për të ndjekur studimet e mëtejshme brënda kësaj disipline. |
4 |