COURSE INFORMATION
Course Title: MARKETING I
Code Course Type Regular Semester Theory Practice Lab Credits ECTS
BUSAL 221 C 3 3 0 0 3 5
Academic staff member responsible for the design of the course syllabus (name, surname, academic title/scientific degree, email address and signature) NA
Main Course Lecturer (name, surname, academic title/scientific degree, email address and signature) and Office Hours: Dr. Besjon Zenelaj bzenelaj@epoka.edu.al
Second Course Lecturer(s) (name, surname, academic title/scientific degree, email address and signature) and Office Hours: NA
Teaching Assistant(s) and Office Hours: NA
Language: Albanian
Compulsory/Elective: Elective
Study program: (the study for which this course is offered) Bachelor in Banking and Finance (Albanian)
Classroom and Meeting Time:
Code of Ethics: Code of Ethics of EPOKA University
Regulation of EPOKA University "On Student Discipline"
Attendance Requirement: N/A
Course Description: Ky kurs mbulon konceptet dhe temat që lidhen me funksionin e marketingut dhe menaxhimin, aspektet cilësore dhe sasiore të menaxhimit të marketingut. Shembuj te temave baze te mbuluara janë: Organizatat e marketingut dhe organizimi i aktiviteteve të marketingut, analiza e shitjeve, kuptimi i strategjive të marketingut, përzierja e marketingut, mjedisi i marketingut, faktorët e sjelljes, kriteret e performancës, segmentimi, plani i marketingut dhe lëndët e ndryshme të marketingut. Te gjithe studentet zhvillojne fjalorin e marketingut dhe me stervitje te vogla kerkimore arrijne deri ne nje project te madh.
Course Objectives: Qëllimet e mësimdhënies në këtë kurs përfshijnë krijimin e një kuptimi të qartë të konceptit të marketingut, të mësuarit për historinë dhe zhvillimin e marketingut në mjediset e biznesit dhe funksionimin e shtyllave të marketingut në biznes dhe në mjedise të tjera të ngjashme.
BASIC CONCEPTS OF THE COURSE
1 Marketing
2 Strategji
3 Mjedis
4 Informacion
5 Segmentim
6 Synim
7 Pozicionim
8 miksi i marketingut
9 produkti dhe cmimi
10 shperndarja dhe promocioni
COURSE OUTLINE
Week Topics
1 Hyrja e Lendes
2 Kapitulli 1 Marketingu: Krijimi dhe kapja e vlerës së klientit
3 Kapitulli 2 Strategjia e Kompanisë dhe Marketingut: Partneriteti për të Ndërtuar Marrëdhëniet e Konsumatorëve
4 Kapitulli 3 Analizimi i mjedisit të marketingut
5 Kapitulli 4 Menaxhimi i informacionit të marketingut për të fituar njohuri për klientët
6 Kapitulli 5 Tregjet e Konsumatorëve dhe Sjellja e Blerësit
7 Kapitulli 5 Tregjet e Konsumatorëve dhe Sjellja e Blerësit
8 Provim
9 Kapitulli 6 Tregjet e Biznesit dhe Sjellja e Blerësit të Biznesit
10 Kapitulli 7 Strategjia e marketingut me klient: Krijimi i vlerës për klientët e synuar
11 Kapitulli 8 Produktet, shërbimet dhe markat: Ndërtimi i vlerës së klientit
12 Kapitulli 9 Zhvillimi i produkteve të reja dhe strategjitë e ciklit të jetës së produkteve
13 Kapitulli 10 Çmimi: Kuptimi dhe kapja e vlerës së klientit
14 Perseritje para provimit Final
Prerequisite(s):
Textbook(s): Kotler, G. and Armstrong, G. (2012). Principles of Marketing 14E. Pearson: Upper Saddle River, New Jersey, USA
Additional Literature:
Laboratory Work:
Computer Usage:
Others: No
COURSE LEARNING OUTCOMES
1 Definimi i konceptit të marketingut dhe diskutimi i rolit të marketingut në biznes
2 Definimi i koncepteve bazë të marketingut dhe ndarja e funksioneve te tyre në biznes
3 Vleresimi se si kompanitë përdorin marketingun për të zhvilluar produkte dhe për të arritur klientët
4 Propozimi i zgjidhjeve për problemet themelore të marketingut në biznese
COURSE CONTRIBUTION TO... PROGRAM COMPETENCIES
(Blank : no contribution, 1: least contribution ... 5: highest contribution)
No Program Competencies Cont.
Bachelor in Banking and Finance (Albanian) Program
1 Studentët fitojnë aftësinë e të parit të problemeve te përditshme nga një perspektivë më e gjerë dhe të ndërgjegjësuar mbi rëndësinë e etikës profesionale dhe integritetit në vendin e punës 4
2 Studentet zhvillojne njohuritë e tyre në fushën e bankë financës duke perfshirë, konceptet, teoritë dhe pjesën analitike. 4
3 Studentet arrijne te kuptojnë bazat e financës së korporatave, rëndësinë e menaxhimit financiar në një sipërmarrje, si dhe te zgjerojnë më tej njohuritë në këtë fushë. 1
4 Studentet jane te afte te aplikojne modelet e vleresimit te aseteve të ndryshme financiare, te masin riskun dhe normën e kthimit dhe të përshkruajnë raportin mes tyre. 1
5 Studentët marrin njohuri mbi bazën ligjore dhe funksionimin e sistemit bankar dhe bankës qëndrore si dhe sistemin bankar ndërkombëtar. 1
6 Studentet janë të aftë të kuptojnë dhe të vënë në përdorim teoritë themelore ekonomike dhe mjetet për të zgjidhur problemet ekonomike qe hasen ne industrinë e shërbimeve financiare dhe bankare. 1
7 Studentet kanë aftësinë të pwrdorin të dhënat financiare, ekonomike dhe ato kontabël si dhe informacione të tjera për të zgjidhur probleme të ndryshme të biznesit me antë të modeleve statistikore dhe matematikore. 1
8 Studentët zhvillojnë aftësitë në fushën e IT dhe ato numerike, si dhe njohuritë mbi databazat të cilat mund ti përdorin në industrinë e shërbimeve financiare për të adresuar zhvillimet rrënjësorë që ka sjellë teknologjia financiare. 1
9 Studentët zhvillojnë aftësinë e të menduarit kritik, analizës, interpretimit, zgjidhjes së problemeve dhe nxjerrjes së konkluzioneve, si dhe komunikimit në mënyrë efektive në nivel individual apo në skuadër. 4
10 Studentet kanë mundësinë e zotërimit të kompetencave apo aftësive për zhvillimin profesional në industrinë e shërbimeve financiare apo për të ndjekur studimet e mëtejshme brënda kësaj disipline. 4
COURSE EVALUATION METHOD
Method Quantity Percentage
Midterm Exam(s)
1
40
Final Exam
1
60
Total Percent: 100%
ECTS (ALLOCATED BASED ON STUDENT WORKLOAD)
Activities Quantity Duration(Hours) Total Workload(Hours)
Course Duration (Including the exam week: 16x Total course hours) 16 3 48
Hours for off-the-classroom study (Pre-study, practice) 16 2 32
Mid-terms 1 18 18
Assignments 2 2 4
Final examination 1 21 21
Other 1 2 2
Total Work Load:
125
Total Work Load/25(h):
5
ECTS Credit of the Course:
5
CONCLUDING REMARKS BY THE COURSE LECTURER

This course is going to assist the students in enhancing their conceptual skills regarding marketing