COURSE INFORMATION
Course Title: MARKETING II
Code Course Type Regular Semester Theory Practice Lab Credits ECTS
BUSAL 222 C 4 3 0 0 3 5
Academic staff member responsible for the design of the course syllabus (name, surname, academic title/scientific degree, email address and signature) NA
Main Course Lecturer (name, surname, academic title/scientific degree, email address and signature) and Office Hours: Dr. Besjon Zenelaj bzenelaj@epoka.edu.al , Friday 11:15-12-45
Second Course Lecturer(s) (name, surname, academic title/scientific degree, email address and signature) and Office Hours: NA
Teaching Assistant(s) and Office Hours: NA
Language: English
Compulsory/Elective: Elective
Study program: (the study for which this course is offered) Bachelor in Banking and Finance (Albanian)
Classroom and Meeting Time: E BUILDING/ THIRD FLOOR/ E -306
Code of Ethics: Code of Ethics of EPOKA University
Regulation of EPOKA University "On Student Discipline"
Attendance Requirement: 60%
Course Description: Temat e marketingut si konsumatori, industria, marketing kombëtar dhe ndërkombëtar, lidhja midis ligjit dhe marketingut, manaxhimi I shitjeve, fakorët e marketingut mix te detajuar, plani I plotë I marketingut, dhe tema te tjera të ngjashme si komunikimi marketingut dhe NPL janë të përfshira. Fokusi është në strategjitë e marketingut dhe të kuptuarit e tregjeve. Vetëvlerësimi, vendimarrja është e nxitur nga lektori I lëndës. Së pari ata mësojnë dhe më pas diskutojnë në klasë në formën e pyetje-përgjigjje. Qëllimi i përgjishëm është për të drejtuar studentët për të analizuar dhe interpretuar pyetjet dhe për të nxitur mendimin kritik bazuar në literature, dhe nxisin vetëvlerësimin e studentit.
Course Objectives: Marketing II is a second part of whole marketing topics. In this semester students gain skills and learn all details in the main marketing tools such as pricing, product, promotion and place. Also, upon completion of this course, students will have a better understanding of which marketing applications are good, great or bad.
BASIC CONCEPTS OF THE COURSE
1 Marketing
2 Cmimi
3 Prodhimi
4 Reklama
5 Promovimi
6 Shperndarja
7 Konsumatori
COURSE OUTLINE
Week Topics
1 Rishikimi i semestrit të mëparshëm dhe aktual / Rishikimi në semestrin e kaluar po bëhet sepse Marketingu 2 është pjesë e vazhdueshme e Marketingut 1. Lënda e marketingut të këtij semestri i referohet specifikave të marketingut taktik, ndërsa në semestrin e vjeshtës është diskutuar strategjia pjesë e marketingut. Gjatë kryerjes së këtij rishikimi i referohemi përmbajtjes nga Kapitulli 1-7 i tekstit shkollor.
2 Tregjet e konsumatorit dhe biznesit - Zgjeruar / Ju keni studiuar se si tregtarët marrin, analizojnë dhe përdorin informacionin për të zhvilluar njohuritë e klientëve dhe për të vlerësuar programet e marketingut. Në këtë kapitull, ne i hedhim një vështrim më të afërt elementit më të rëndësishëm të tregut – klientët. Në kapitullin e mëparshëm, ju studiuat sjelljen blerëse të konsumatorit përfundimtar dhe faktorët që ndikojnë në të. Në këtë kapitull, ne do të bëjmë të njëjtën gjë për klientët e biznesit - ata që blejnë mallra dhe shërbime për t'u përdorur në prodhimin e produkteve dhe shërbimeve të tyre ose për t'u rishitur të tjerëve. Ashtu si kur u shesin blerësve përfundimtarë, firmat e marketingut te bizneset duhet të angazhojnë klientët e biznesit dhe të ndërtojnë marrëdhënie fitimprurëse me ta duke krijuar vlerë superiore ndaj klientit.
3 Produkti / Pas shqyrtimit të strategjisë së marketingut të drejtuar nga vlera e klientit, ne tani hedhim një vështrim më të thellë në përzierjen e marketingut: mjetet taktike që përdorin tregtarët për të zbatuar strategjitë e tyre, për të angazhuar klientët dhe për të ofruar vlerë superiore ndaj klientit. Në këtë dhe në kapitullin tjetër, ne do të studiojmë se si kompanitë zhvillojnë dhe menaxhojnë produktet, shërbimet dhe markat. Më pas, në kapitujt në vijim, ne shikojmë çmimet, shpërndarjen dhe mjetet e komunikimit të marketingut. Produkti dhe marka janë zakonisht konsiderata e parë dhe më themelore e marketingut. Fillojmë me një pyetje në dukje të thjeshtë: Çfarë është një produkt?
4 Produkti / Pas shqyrtimit të strategjisë së marketingut të drejtuar nga vlera e klientit, ne tani hedhim një vështrim më të thellë në përzierjen e marketingut: mjetet taktike që përdorin tregtarët për të zbatuar strategjitë e tyre, për të angazhuar klientët dhe për të ofruar vlerë superiore ndaj klientit. Në këtë dhe në kapitullin tjetër, ne do të studiojmë se si kompanitë zhvillojnë dhe menaxhojnë produktet, shërbimet dhe markat. Më pas, në kapitujt në vijim, ne shikojmë çmimet, shpërndarjen dhe mjetet e komunikimit të marketingut. Produkti dhe marka janë zakonisht konsiderata e parë dhe më themelore e marketingut. Fillojmë me një pyetje në dukje të thjeshtë: Çfarë është një produkt?
5 Çmimi / Në këtë kapitull, ne shikojmë mjetin e dytë kryesor të marketingut miks – çmimin. Nëse zhvillimi, promovimi dhe shpërndarja efektive e produktit mbjellin farat e suksesit të biznesit, çmimi efektiv është korrja. Firmat e suksesshme në krijimin e vlerës së klientit me aktivitetet e tjera të marketingut miks duhet ende të kapin një pjesë të kësaj vlere në çmimet që fitojnë. Në këtë kapitull, ne diskutojmë rëndësinë e çmimit, gërmojmë në tre strategji kryesore të çmimeve dhe shikojmë konsideratat e brendshme dhe të jashtme që ndikojnë në vendimet e çmimit. Në kapitullin tjetër, ne shqyrtojmë disa konsiderata dhe qasje shtesë të çmimeve.
6 Çmimi / Në këtë kapitull, ne shikojmë mjetin e dytë kryesor të marketingut miks – çmimin. Nëse zhvillimi, promovimi dhe shpërndarja efektive e produktit mbjellin farat e suksesit të biznesit, çmimi efektiv është korrja. Firmat e suksesshme në krijimin e vlerës së klientit me aktivitetet e tjera të marketingut miks duhet ende të kapin një pjesë të kësaj vlere në çmimet që fitojnë. Në këtë kapitull, ne diskutojmë rëndësinë e çmimit, gërmojmë në tre strategji kryesore të çmimeve dhe shikojmë konsideratat e brendshme dhe të jashtme që ndikojnë në vendimet e çmimit. Në kapitullin tjetër, ne shqyrtojmë disa konsiderata dhe qasje shtesë të çmimeve.
7 Midterm
8 Vendosja / Tani shikojmë mjetin e tretë të marketingut miks – shpërndarjen. Kompanitë rrallë punojnë vetëm në angazhimin e klientëve, krijimin e vlerës së klientit dhe ndërtimin e marrëdhënieve fitimprurëse me klientët. Në vend të kësaj, shumica janë vetëm një hallkë e vetme në një zinxhir më të madh furnizimi dhe kanal marketingu. Si e tillë, suksesi i një firme varet jo vetëm nga sa mirë performon ajo, por edhe nga sa mirë i gjithë kanali i saj i marketingut konkurron me kanalet e konkurrentëve. Pjesa e parë e këtij kapitulli eksploron natyrën e kanaleve të marketingut dhe vendimet e projektimit dhe menaxhimit të kanalit të tregtarit. Më pas shqyrtojmë shpërndarjen fizike - ose logjistikën - një zonë që është rritur në mënyrë dramatike në rëndësi dhe sofistikim. Në kapitullin tjetër, ne do të shohim më nga afër dy ndërmjetësit kryesorë të kanaleve: shitësit me pakicë dhe shitësit me shumicë.
9 Vendosja / Tani shikojmë mjetin e tretë të marketingut miks – shpërndarjen. Kompanitë rrallë punojnë vetëm në angazhimin e klientëve, krijimin e vlerës së klientit dhe ndërtimin e marrëdhënieve fitimprurëse me klientët. Në vend të kësaj, shumica janë vetëm një hallkë e vetme në një zinxhir më të madh furnizimi dhe kanal marketingu. Si e tillë, suksesi i një firme varet jo vetëm nga sa mirë performon ajo, por edhe nga sa mirë i gjithë kanali i saj i marketingut konkurron me kanalet e konkurrentëve. Pjesa e parë e këtij kapitulli eksploron natyrën e kanaleve të marketingut dhe vendimet e projektimit dhe menaxhimit të kanalit të tregtarit. Më pas shqyrtojmë shpërndarjen fizike - ose logjistikën - një zonë që është rritur në mënyrë dramatike në rëndësi dhe sofistikim. Në kapitullin tjetër, ne do të shohim më nga afër dy ndërmjetësit kryesorë të kanaleve: shitësit me pakicë dhe shitësit me shumicë.
10 Promovimi / Në këtë dhe në tre kapitujt e ardhshëm, ne do të shqyrtojmë mjetin e fundit të marketingut miks - promovimin. Kompanitë duhet të bëjnë më shumë sesa thjesht të krijojnë vlerë për klientët. Ata gjithashtu duhet ta komunikojnë qartë dhe bindshëm këtë vlerë. Promovimi nuk është një mjet i vetëm, por një përzierje e disa mjeteve. Në mënyrë ideale, nën konceptin e komunikimeve të integruara të marketingut, një kompani do të koordinojë me kujdes këto elemente promovuese për të angazhuar klientët dhe për të ndërtuar një mesazh të qartë, të qëndrueshëm dhe bindës për një organizatë dhe produktet e saj. Ne do të fillojmë duke prezantuar mjetet e ndryshme të përzierjes së promovimit. Më pas, ne do të shqyrtojmë mjedisin e komunikimit që ndryshon me shpejtësi – veçanërisht shtimin e mediave dixhitale, celulare dhe sociale – dhe nevojën për komunikime të integruara të marketingut. Së fundi, ne diskutojmë hapat në zhvillimin e komunikimeve të marketingut dhe procesin e buxhetimit të promovimit
11 Promovimi / Në këtë dhe në tre kapitujt e ardhshëm, ne do të shqyrtojmë mjetin e fundit të marketingut miks - promovimin. Kompanitë duhet të bëjnë më shumë sesa thjesht të krijojnë vlerë për klientët. Ata gjithashtu duhet ta komunikojnë qartë dhe bindshëm këtë vlerë. Promovimi nuk është një mjet i vetëm, por një përzierje e disa mjeteve. Në mënyrë ideale, nën konceptin e komunikimeve të integruara të marketingut, një kompani do të koordinojë me kujdes këto elemente promovuese për të angazhuar klientët dhe për të ndërtuar një mesazh të qartë, të qëndrueshëm dhe bindës për një organizatë dhe produktet e saj. Ne do të fillojmë duke prezantuar mjetet e ndryshme të përzierjes së promovimit. Më pas, ne do të shqyrtojmë mjedisin e komunikimit që ndryshon me shpejtësi – veçanërisht shtimin e mediave dixhitale, celulare dhe sociale – dhe nevojën për komunikime të integruara të marketingut. Së fundi, ne diskutojmë hapat në zhvillimin e komunikimeve të marketingut dhe procesin e buxhetimit të promovimit
12 Miksi i zgjeruar i marketingut, etika dhe përgjegjësia sociale / Në kapitujt e mëparshëm, ju keni eksploruar bazat e marketingut. Ju mësuat se qëllimi i marketingut është të angazhojë klientët dhe të krijojë vlerë për ta në mënyrë që të kapë vlerë prej tyre në këmbim. Kompanitë e mira të marketingut fitojnë, mbajnë dhe rrisin klientët duke kuptuar nevojat e klientëve, duke hartuar strategji marketingu të drejtuara nga klientët, duke ndërtuar programe marketingu që ofrojnë vlerë, duke angazhuar klientët dhe duke ndërtuar marrëdhënie me klientët dhe partnerët e marketingut. Në tre kapitujt e fundit, ne do ta zgjerojmë këtë koncept në tre fusha të veçanta: krijimi i avantazhit konkurrues, marketingu global dhe qëndrueshmëria e marketingut social dhe mjedisor.
13 PROJEKT
14 PROJEKT
Prerequisite(s): Names: Kotler, Philip, author. | Armstrong, Gary (Gary M.), author. | Harris, Lloyd C., author. Title: Principles of marketing / Philip Kotler, Gary Armstrong, Lloyd C. Harris, Hongwei He. Description: Eighth European Edition. | Hoboken : Pearson, 2019. | Revised edition of Principles of marketing, [2017] | Includes bibliographical references and index. Identifiers: LCCN 2019035568 | ISBN 9781292269566 (paperback) | ISBN 9781292269603 | ISBN 9781292269610 (epub) Subjects: LCSH: Marketing. Classification: LCC HF5415 .K636 2019b | DDC 658.8—dc23
Textbook(s): Principles of Marketing. 16th edition. PHILIP Kotler, GARY Armstrong. Pearson Prentice Hall
Additional Literature:
Laboratory Work:
Computer Usage:
Others: No
COURSE LEARNING OUTCOMES
1 Fitimi i aftësive për të analizuar fushatat e marketingut
2 Mësimi i Aplikacioneve Bashkëkohore të Marketingut
3 Të ketë njohuri të mjaftueshme në lidhje me organizimin e një fushate marketingu
COURSE CONTRIBUTION TO... PROGRAM COMPETENCIES
(Blank : no contribution, 1: least contribution ... 5: highest contribution)
No Program Competencies Cont.
Bachelor in Banking and Finance (Albanian) Program
1 Studentët fitojnë aftësinë e të parit të problemeve te përditshme nga një perspektivë më e gjerë dhe të ndërgjegjësuar mbi rëndësinë e etikës profesionale dhe integritetit në vendin e punës 4
2 Studentet zhvillojne njohuritë e tyre në fushën e bankë financës duke perfshirë, konceptet, teoritë dhe pjesën analitike. 4
3 Studentet arrijne te kuptojnë bazat e financës së korporatave, rëndësinë e menaxhimit financiar në një sipërmarrje, si dhe te zgjerojnë më tej njohuritë në këtë fushë. 1
4 Studentet jane te afte te aplikojne modelet e vleresimit te aseteve të ndryshme financiare, te masin riskun dhe normën e kthimit dhe të përshkruajnë raportin mes tyre. 1
5 Studentët marrin njohuri mbi bazën ligjore dhe funksionimin e sistemit bankar dhe bankës qëndrore si dhe sistemin bankar ndërkombëtar. 1
6 Studentet janë të aftë të kuptojnë dhe të vënë në përdorim teoritë themelore ekonomike dhe mjetet për të zgjidhur problemet ekonomike qe hasen ne industrinë e shërbimeve financiare dhe bankare. 1
7 Studentet kanë aftësinë të pwrdorin të dhënat financiare, ekonomike dhe ato kontabël si dhe informacione të tjera për të zgjidhur probleme të ndryshme të biznesit me antë të modeleve statistikore dhe matematikore. 1
8 Studentët zhvillojnë aftësitë në fushën e IT dhe ato numerike, si dhe njohuritë mbi databazat të cilat mund ti përdorin në industrinë e shërbimeve financiare për të adresuar zhvillimet rrënjësorë që ka sjellë teknologjia financiare. 1
9 Studentët zhvillojnë aftësinë e të menduarit kritik, analizës, interpretimit, zgjidhjes së problemeve dhe nxjerrjes së konkluzioneve, si dhe komunikimit në mënyrë efektive në nivel individual apo në skuadër. 4
10 Studentet kanë mundësinë e zotërimit të kompetencave apo aftësive për zhvillimin profesional në industrinë e shërbimeve financiare apo për të ndjekur studimet e mëtejshme brënda kësaj disipline. 4
COURSE EVALUATION METHOD
Method Quantity Percentage
Midterm Exam(s)
1
35
Project
1
25
Quiz
2
Final Exam
1
40
Total Percent: 100%
ECTS (ALLOCATED BASED ON STUDENT WORKLOAD)
Activities Quantity Duration(Hours) Total Workload(Hours)
Course Duration (Including the exam week: 16x Total course hours) 16 3 48
Hours for off-the-classroom study (Pre-study, practice) 16 3 48
Mid-terms 1 2 2
Assignments 0
Final examination 1 2 2
Other 1 25 25
Total Work Load:
125
Total Work Load/25(h):
5
ECTS Credit of the Course:
5
CONCLUDING REMARKS BY THE COURSE LECTURER

Kjo lende ka si qellim percimin e dijeve dhe njohurive te marketingut tek studentet e vitit te dyte Banke-Finance